Quote from Guest on 17 January 2010, 01:21Kontroversiell fråga kanske:-)
Nån som har erfarnhet av att köpa cykel i Peking?? Nu menar inte jag en "Pekingcykel" för 100 spänn..
Jag har besökt Kina ett antal gånger i jobbet coh har flera koller som köpt både cyklar och cykeldelar, ramar etc. Dett
Kontroversiell fråga kanske:-)
Nån som har erfarnhet av att köpa cykel i Peking?? Nu menar inte jag en "Pekingcykel" för 100 spänn..
Jag har besökt Kina ett antal gånger i jobbet coh har flera koller som köpt både cyklar och cykeldelar, ramar etc. Dett
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 01:31Räkna med en tusenlapp för extra bagage. Annars har jag ingen erfarenhet. Men finns det nån fabrik i närheten som har fabriksförsäljning så borde det bli billigast.
Räkna med en tusenlapp för extra bagage. Annars har jag ingen erfarenhet. Men finns det nån fabrik i närheten som har fabriksförsäljning så borde det bli billigast.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 10:25...frakten är inget problem - kan kan genom jobbet ta med 200 kg extra utan kostnad:-)
Vet ju att många komponeneter till både ramar, växlar och annat tillverkas i Kina idag, precsi som det mesta annat vad det gäller "märkesgrejer". Jag är också väldigt
...frakten är inget problem - kan kan genom jobbet ta med 200 kg extra utan kostnad:-)
Vet ju att många komponeneter till både ramar, växlar och annat tillverkas i Kina idag, precsi som det mesta annat vad det gäller "märkesgrejer". Jag är också väldigt