Quote from Guest on 29 April 2009, 23:10tänkte skriva det inlägget jag själv letade efter någon gång i februari... ja. det blir rätt långt.
32 år, jultjock, o ett taskigt knä sen tonåren tänkte jag att det var dags att börja röra sig. springa håller inte, varför inte cykel?
hade inte cyklat j
tänkte skriva det inlägget jag själv letade efter någon gång i februari... ja. det blir rätt långt.
32 år, jultjock, o ett taskigt knä sen tonåren tänkte jag att det var dags att börja röra sig. springa håller inte, varför inte cykel?
hade inte cyklat j
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 23:20Grattis!
Låter som du gjort ett bra val!
Dina idéer låter väldigt sunda!ps. en fixie köper man inte färdig, den bygger man av container-fynd och LBS-prylar!
Grattis!
Låter som du gjort ett bra val!
Dina idéer låter väldigt sunda!
ps. en fixie köper man inte färdig, den bygger man av container-fynd och LBS-prylar!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 07:59......campa, gör man inte det med husvagn?......:D
......campa, gör man inte det med husvagn?......:D
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 08:21Trevlig läsning (t+)
Trevlig läsning (t+)
Quote from Lars Mörrby on 30 April 2009, 08:44Erik,
du glömde nackdelen. Hybriden är så långsam att det är ganska ok att köra på cykelbanorna bland alla barnvagnar, stavgångare, rullskridsoåkare, hundar, pensionärer etc. Med racern är du tvungen att köra på vägarna och då måste man ligga en bit in p
Erik,
du glömde nackdelen. Hybriden är så långsam att det är ganska ok att köra på cykelbanorna bland alla barnvagnar, stavgångare, rullskridsoåkare, hundar, pensionärer etc. Med racern är du tvungen att köra på vägarna och då måste man ligga en bit in p
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:08Välkommen till "träsket"! Kul att du valde den snygga cykeln!
Välkommen till "träsket"! Kul att du valde den snygga cykeln!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:32🙂 Kul läsning (t+)
🙂 Kul läsning (t+)
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 10:22Du har nog hamnat i en nedåtgående spiral, rakt ner i bottensedimenten i cykelträsket, -välkommen 😉
Du har nog hamnat i en nedåtgående spiral, rakt ner i bottensedimenten i cykelträsket, -välkommen 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 10:41Det går alldeles utmärkt att köra racer på cykelvägar. Se det som intervallträning. När det är gott om stavgångare och lösa hundar tar man det lugnt.
Använd ringklocka.
När det är fri sikt och tomt drar man på desto mer.
Det går alldeles utmärkt att köra racer på cykelvägar. Se det som intervallträning. När det är gott om stavgångare och lösa hundar tar man det lugnt.
Använd ringklocka.
När det är fri sikt och tomt drar man på desto mer.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:58Per G. tur att inte fixie var aktuellt... då hade jag fått läsa på om vilka containrar som gäller 😉
Börje. du har helt rätt o tack för att du lyfte fram det.
det blir lite andra rundor som gäller än cykelbanor (om man nu inte orkar upp sjukt tidigt ell
Per G. tur att inte fixie var aktuellt... då hade jag fått läsa på om vilka containrar som gäller 😉
Börje. du har helt rätt o tack för att du lyfte fram det.
det blir lite andra rundor som gäller än cykelbanor (om man nu inte orkar upp sjukt tidigt ell