Quote from Guest on 12 September 2010, 19:29Någon som har handlat här? Erfarenheter? Tycker själv att det är ett bra pris, eller?
http://www.amazon.de/gp/product/B0025VKW5K/ref=ox_ya_os_product
Någon som har handlat här? Erfarenheter? Tycker själv att det är ett bra pris, eller?
http://www.amazon.de/gp/product/B0025VKW5K/ref=ox_ya_os_product
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:39Jag köpte min på Amazon för en evighet sedan. Jag hade inga som helst problem, men då skeppade jag den till en kompis i USA som min fru skulle hälsa på veckan efter. Vet därför inte hur det funkar med tull o dyl (om du skrev Amazon.com, använder du amazon
Jag köpte min på Amazon för en evighet sedan. Jag hade inga som helst problem, men då skeppade jag den till en kompis i USA som min fru skulle hälsa på veckan efter. Vet därför inte hur det funkar med tull o dyl (om du skrev Amazon.com, använder du amazon
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:39Det är alltid bra att handla på Amazon.
Det är alltid bra att handla på Amazon.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:09Tack för tipset. Passade bra då min 305:a är trasig.
Har beställt. Återkommer med rapport.
Tack för tipset. Passade bra då min 305:a är trasig.
Har beställt. Återkommer med rapport.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 15:44Har fått den nu, gick på fem arbetsdagar. Inet att anmärka på, Amazon skötte sig bra. Klockan, som är min första GPS-klocka fungerar dessutom utmärkt. Dessutom roligt, och enkelt, att kunna lägga in träningsdata här på Funbeat. Kommer att bli ett nyttigt
Har fått den nu, gick på fem arbetsdagar. Inet att anmärka på, Amazon skötte sig bra. Klockan, som är min första GPS-klocka fungerar dessutom utmärkt. Dessutom roligt, och enkelt, att kunna lägga in träningsdata här på Funbeat. Kommer att bli ett nyttigt
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:19Samma är, fungerade superbra. Fick min i fredags och slutpriset blev ca 2600sek 🙂
Vad ska man säga, kan bara rekomendera att beställa från dem.
Fick mail från dem hela tiden, så fort stausen ändrades, mycket bra.
Nu gäller det bara att bli bra i hälsena
Samma är, fungerade superbra. Fick min i fredags och slutpriset blev ca 2600sek 🙂
Vad ska man säga, kan bara rekomendera att beställa från dem.
Fick mail från dem hela tiden, så fort stausen ändrades, mycket bra.
Nu gäller det bara att bli bra i hälsena
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 20:40Karl & Urban, kul att höra. Jag tror att ni blir helnöjda med era nya klockor. Feedbacka gärna vad ni tycker efter några träningar.
Karl & Urban, kul att höra. Jag tror att ni blir helnöjda med era nya klockor. Feedbacka gärna vad ni tycker efter några träningar.
Quote from Jonas Täng on 20 September 2010, 11:40köpte också från amazon i uk. Enda kruxet var att man inte fick någon manual på svenska, det tillbehöret får man bara via svenska återförsäljare. (För mig spelar det ingen roll men det var min man som skulle ha klockan och han är inte lika bekväm med enge
köpte också från amazon i uk. Enda kruxet var att man inte fick någon manual på svenska, det tillbehöret får man bara via svenska återförsäljare. (För mig spelar det ingen roll men det var min man som skulle ha klockan och han är inte lika bekväm med enge
Quote from Panama B on 20 September 2010, 22:41Svenska manual kan du nog ladda ned på nätet från Garmin
Svenska manual kan du nog ladda ned på nätet från Garmin
Quote from Jonas Täng on 21 September 2010, 11:21Tyvärr, det var det som inte gick. I alla fall för 1½ år sedan.
Tyvärr, det var det som inte gick. I alla fall för 1½ år sedan.