Quote from Guest on 4 April 2013, 11:38Är det någon som köpt hjul från Eric Bicycle (www.ericbicycle.com)? Funderar på att beställa och är intresserad av andras erfarenheter.
Är det någon som köpt hjul från Eric Bicycle (www.ericbicycle.com)? Funderar på att beställa och är intresserad av andras erfarenheter.
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 11:48Inget eget omdöme, men ST hade lite om det
http://forum.slowtwitch.com/forum/Slowtwitch_Forums_C1/Triathlon_Forum_F1/Any_reviews_on_Ericbicycle_wheels_P4442951/
Inget eget omdöme, men ST hade lite om det
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 11:15Kolla med dem om de fraktar till Sverige.
Sen e det bara o köra. 😉
Kolla med dem om de fraktar till Sverige.
Sen e det bara o köra. 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:02Tack för tipsen båda två!
Man får ju aldrig riktigt reda på om han på slowtwitch slog till och köpte hjulen så fortfarande har jag inte hittat något "vittnesmål" angående det.
Skall kolla med frakt också, känns ju som ett minimum såklart.
Tack för tipsen båda två!
Man får ju aldrig riktigt reda på om han på slowtwitch slog till och köpte hjulen så fortfarande har jag inte hittat något "vittnesmål" angående det.
Skall kolla med frakt också, känns ju som ett minimum såklart.
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 16:29Jag funderar också på att beställa hjul från ericbicycle, är det någon som köpt därifrån och har egna erfarenheter?
Jag funderar också på att beställa hjul från ericbicycle, är det någon som köpt därifrån och har egna erfarenheter?
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 22:27För mig blev det aldrig någon affär. Nu var det ett par månader sen jag startade tråden, men jag vill minnas att det var lite konstigheter att läsa kring Eric Bicycle i en av länkarna som det tipsades om. Jag valde till slut att inte beställa och köpte is
För mig blev det aldrig någon affär. Nu var det ett par månader sen jag startade tråden, men jag vill minnas att det var lite konstigheter att läsa kring Eric Bicycle i en av länkarna som det tipsades om. Jag valde till slut att inte beställa och köpte is