Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKöpa komplett cykel på postorder. …
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
jag undrar om det är någon som har erfarenheter att dela med sig av postorder företaget Bikebuster?
Är sugen på en Wilier Izoard som de har till försäljning och som görs i stora ramar. /Perra

Jag har aldrig haft några problem med Bikebuster men innan du beställer en Wilier Izoard därifrån så tycker jag att du ska kolla med Göran på Cykelmagneten i Falkenberg. Han brukar kunna matcha eller slå deras priser.

Köpte hjul där, inga problem.

Hej.

Har köpt lite smått å gott där bla. Hjul, kläder mm, samt en Wilier där.
Och det enda var ett par skor som blev i fel storlek. Bara att skicka tillbaka så kom där ett par i rätt storlek.

Vänligen.

P.

Köpte en Battaglin där, fungerade perfekt, snabb leverans ända fram till dörren.

Tack för era svar!
Fredrik, jag har varit i kontakt med cykelmagneten och det stämmer det är inte stor skillnad på priset.

Cykelmagneten är dyrare på Wilier, man ska kolla på vad det sitter för komponenter på de olika ramarna och cykelmagneten har mycket billigare spec på sina cyklarna. Jag har spanat in deras priser på Wilier flera gånger.

Här hittade jag två Mortirolo som

Valentin78: Du ska inte stirra dig blind på priserna på webben. Man ska prata med Göran...

Jag tycker att det är värt en del att ha en bra relation med en lokal cykelhandlare, särskilt om man är nybörjare.

Vad i hela friden har man en hemsida till ?

12