Quote from Guest on 21 March 2007, 06:46Hej jag tänkte köpa en mtb. men jag har ingen vana av att köra i skogen så jag vet inte va jag behöver för prylar. huvudsyftet är att ta sig fram och tillbaka till jobbet men det vore kul om man kan köra lite träning i skogen efter landsvägssäsongen är öv
Hej jag tänkte köpa en mtb. men jag har ingen vana av att köra i skogen så jag vet inte va jag behöver för prylar. huvudsyftet är att ta sig fram och tillbaka till jobbet men det vore kul om man kan köra lite träning i skogen efter landsvägssäsongen är öv
Quote from Funbeat user on 21 March 2007, 06:56Om du köper en cycleX, så kan du köra i skogen, ToR jobbet och på vintern.
Den kostar en 7´-10´ för en bra postordercykel från Tyskland med Tigra/105 grejor.
www.boc24.de har ett bra sortiment.
Lycka till!
Om du köper en cycleX, så kan du köra i skogen, ToR jobbet och på vintern.
Den kostar en 7´-10´ för en bra postordercykel från Tyskland med Tigra/105 grejor.
http://www.boc24.de har ett bra sortiment.
Lycka till!
Quote from j sollerman on 21 March 2007, 13:14va och kollade på cyklar idag och det blev så att jag beställde en cube kommer inte riktigt ihåg va den heter men jag tror det är en cross disc. det va deore, lx och xt komponeter vet inte riktigt vilka som satt var men det verkar vara en bra cykel för mi
va och kollade på cyklar idag och det blev så att jag beställde en cube kommer inte riktigt ihåg va den heter men jag tror det är en cross disc. det va deore, lx och xt komponeter vet inte riktigt vilka som satt var men det verkar vara en bra cykel för mi