Quote from Guest on 22 April 2012, 20:02Vilken styrsamm skulle ni rekommendera ska köpa mig en ny?
Vilken vinkel ska man köpa på den?
Tacksam för svar
Vilken styrsamm skulle ni rekommendera ska köpa mig en ny?
Vilken vinkel ska man köpa på den?
Tacksam för svar
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 20:12Hej
Det bästa du kan göra är att gå till en kunnig och få en utprovad!/danne
Hej
Det bästa du kan göra är att gå till en kunnig och få en utprovad!
/danne
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2012, 20:22till vad för sorts cykel? Diameter på styret? Vad är syftet med bytet? Hur lång är du? Hur långt är överröret.... Ja, det går ju inte och säga utan mer fakta. Hur långt är ett snöre?
till vad för sorts cykel? Diameter på styret? Vad är syftet med bytet? Hur lång är du? Hur långt är överröret.... Ja, det går ju inte och säga utan mer fakta. Hur långt är ett snöre?
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 21:04Det är till min racer, styre 31,8.
Ska får hojen lite lättare.
Ska ha ett 11 cm lång styrstam.
Jag är 1,76 cm.
Det är till min racer, styre 31,8.
Ska får hojen lite lättare.
Ska ha ett 11 cm lång styrstam.
Jag är 1,76 cm.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 07:51Börja med att mäta bankkontot - dyrare är lättare.
Börja med att mäta bankkontot - dyrare är lättare.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 10:04LITE Styrstam. Klart prisvärda och lätta. Det skulle jag köpa;7)
Dock inte helt lätt att få tag i.Vänligen
P.
LITE Styrstam. Klart prisvärda och lätta. Det skulle jag köpa;7)
Dock inte helt lätt att få tag i.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:23Har du någon anning om vart man skulle kunna få tag på en lite styrstamm?
Har du någon anning om vart man skulle kunna få tag på en lite styrstamm?
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 03:00Jag köpte min hos Stenströms. Men det finns säkert fler som har dem.
http://stenstromscykel.jetshop.se/lite-styrstam-p-1134-c-166.aspx
vänligen
P.
Jag köpte min hos Stenströms. Men det finns säkert fler som har dem.
http://stenstromscykel.jetshop.se/lite-styrstam-p-1134-c-166.aspx
vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 18:45Kan du få en 110 mm Lite styrstam till priset som angavs i länken till Stenströms så köp den.
Hade en Lite 100 mm styrstam på min förra Nishiki limited och med lätta skruvar var den riktigt lätt(under 100 g).
När jag behövde en 110 mm blev det en New U
Kan du få en 110 mm Lite styrstam till priset som angavs i länken till Stenströms så köp den.
Hade en Lite 100 mm styrstam på min förra Nishiki limited och med lätta skruvar var den riktigt lätt(under 100 g).
När jag behövde en 110 mm blev det en New U
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 18:49Är det viktigare att ha lätta prylar än hållbara? Jag föredrar att mina styrstammar håller.
Är det viktigare att ha lätta prylar än hållbara? Jag föredrar att mina styrstammar håller.