Quote from Guest on 2 February 2010, 21:08Halloj!
Jag sa köpa cykelkläder till min fru och funderar på om någon har tips på en bra sajt att handla ifrån?
/Carl
Halloj!
Jag sa köpa cykelkläder till min fru och funderar på om någon har tips på en bra sajt att handla ifrån?
/Carl
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:18Bikebuster har varit bra tycker jag. Deras tabeller för storlekar verkar också funka.
Bikebuster har varit bra tycker jag. Deras tabeller för storlekar verkar också funka.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 01:01eller emiliakitta henne! http://www.artscyclery.com/columbia/?Coup=HIGHROAD&from=HR
eller emiliakitta henne! http://www.artscyclery.com/columbia/?Coup=HIGHROAD&from=HR
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:05Får jag haka på diskussionen då jag är i samma läge. Cykelbyxor för män är bekvämast som bibs. Tjejer har ju mer eller mindre passande kropp för att bibsen ska vara bekväma. Jag har sett sådana med hängsel i mitten och andra som är mer som en body. Vore l
Får jag haka på diskussionen då jag är i samma läge. Cykelbyxor för män är bekvämast som bibs. Tjejer har ju mer eller mindre passande kropp för att bibsen ska vara bekväma. Jag har sett sådana med hängsel i mitten och andra som är mer som en body. Vore l
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:05Får jag haka på diskussionen då jag är i samma läge. Cykelbyxor för män är bekvämast som bibs. Tjejer har ju mer eller mindre passande kropp för att bibsen ska vara bekväma. Jag har sett sådana med hängsel i mitten och andra som är mer som en body. Vore l
Får jag haka på diskussionen då jag är i samma läge. Cykelbyxor för män är bekvämast som bibs. Tjejer har ju mer eller mindre passande kropp för att bibsen ska vara bekväma. Jag har sett sådana med hängsel i mitten och andra som är mer som en body. Vore l
Quote from Bengt Askerfelt on 3 February 2010, 11:19www.wiggle.co.uk har jag handlat ifrån; mkt information om varorna, priser på svenska, mycket rabatter samt ofta fraktfritt.
http://www.wiggle.co.uk har jag handlat ifrån; mkt information om varorna, priser på svenska, mycket rabatter samt ofta fraktfritt.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 13:37Heffa... Jag kan inte uttala mig om placeringen av hängslen på bibs då alla olika modeller funkar för mig, däremot finns det en överhängande nackdel med bibs när man är tjej, blir man pissnödig blir det väldigt krångligt då allt måste av.
Av den lilla anl
Heffa... Jag kan inte uttala mig om placeringen av hängslen på bibs då alla olika modeller funkar för mig, däremot finns det en överhängande nackdel med bibs när man är tjej, blir man pissnödig blir det väldigt krångligt då allt måste av.
Av den lilla anl
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 14:57God point Johanna, den nackdelen kan man inte bortse ifrån. Ändå finns det en hel del långa modeller.
God point Johanna, den nackdelen kan man inte bortse ifrån. Ändå finns det en hel del långa modeller.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:19Heffa... jo, och de är rätt sköna, å om man vill vara lite mer omständig finns det ju cykeltröjor med fullzip, de underlättar bestyren lite iaf 🙂
Heffa... jo, och de är rätt sköna, å om man vill vara lite mer omständig finns det ju cykeltröjor med fullzip, de underlättar bestyren lite iaf 🙂
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 16:20Cykeltröjor ska _alltid_ ha hellång dragkedja.
Cykeltröjor ska _alltid_ ha hellång dragkedja.