Quote from Guest on 22 December 2009, 13:01Har aldrig cyklat tidigare och cyklade mina första lopp iår. Bestämde mig sent för att testa VR 2010 och därför står jag nu utan startbevis. Nån som ångrat sig?
Har aldrig cyklat tidigare och cyklade mina första lopp iår. Bestämde mig sent för att testa VR 2010 och därför står jag nu utan startbevis. Nån som ångrat sig?
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 13:11Ska hojta till om jag hör nåt, vi är 140 pers i två startgrupper med TeamRideOfHope.se så logiskt sett borde nån falla ifrån.
Ska hojta till om jag hör nåt, vi är 140 pers i två startgrupper med TeamRideOfHope.se så logiskt sett borde nån falla ifrån.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 08:07Är det inte nytt för 2010 att man inte får överlåta starbevis?? Om man har ett starbevis och inte kan komma till start så ska beviset tillbaka till arrangören som i sin tur lottar/säljer det vidare.....
Är det inte nytt för 2010 att man inte får överlåta starbevis?? Om man har ett starbevis och inte kan komma till start så ska beviset tillbaka till arrangören som i sin tur lottar/säljer det vidare.....
Quote from Mikaela Lexén on 23 December 2009, 08:18Saxat från Vätternrundans hemsida:
"Namnbyte/ överlåtelse av startplats
Under en begränsad period - transferperiod - tillåts överlåtelse av startplats i Vätternrundan till annan person (under förutsättning att Vätternrundan är fulltecknad).
Transferper
Saxat från Vätternrundans hemsida:
"Namnbyte/ överlåtelse av startplats
Under en begränsad period - transferperiod - tillåts överlåtelse av startplats i Vätternrundan till annan person (under förutsättning att Vätternrundan är fulltecknad).
Transferper
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:12Andrew...jag är absolut intresserad av en plats i RoH gruppen om ngn skulle falla ifrån.
När bror min idag fick höra att jag skulle köra så blev han oxå kanske sugen att köra igen.
Andrew...jag är absolut intresserad av en plats i RoH gruppen om ngn skulle falla ifrån.
När bror min idag fick höra att jag skulle köra så blev han oxå kanske sugen att köra igen.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 10:36Kanon!! Då är inte hoppet ute om en start, blev själv besviken när det blev fullt på så kort tid.
Kanon!! Då är inte hoppet ute om en start, blev själv besviken när det blev fullt på så kort tid.