Quote from Guest on 16 July 2012, 15:14Hej! Nån som vet var man kan hitta en liten tempo cykel i Stockholm? (Jag är 165cm, 50kg)
Jag har varit inne på cykelcity, och 51cm Cervelo som de har inne är alldeles för stor för mig.
Vilka andra butiker finns det och vilka modeller?
Hej! Nån som vet var man kan hitta en liten tempo cykel i Stockholm? (Jag är 165cm, 50kg)
Jag har varit inne på cykelcity, och 51cm Cervelo som de har inne är alldeles för stor för mig.
Vilka andra butiker finns det och vilka modeller?
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 15:24Giant har små ramar.
Giant har små ramar.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 22:22Rätt lustigt.. Att just de har (H)
Rätt lustigt.. Att just de har (H)
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 17:29Gigant o Scott tillverkas på samma ställe.
Men jag köpte en Scott Melissa 49cm perfekt till tempo, men för liten. Om jag vill köra linjecykel.
Gigant o Scott tillverkas på samma ställe.
Men jag köpte en Scott Melissa 49cm perfekt till tempo, men för liten. Om jag vill köra linjecykel.
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 00:39Argon 18, Felt, Pinarello och KTM verkar ha mindre modeller.
Argon 18, Felt, Pinarello och KTM verkar ha mindre modeller.
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 02:24Om man vill spara en slant så är Quintana Roo billiga hos Evanscycles. Finns nästan alltid små storlekar billigt tycker jag.
Jag är 167 cm och väger 75 i normala fall. Köpte en Seduza som var nersatt från 23k till 14k. Är jättenöjd! Jag mätte mig själv m
Om man vill spara en slant så är Quintana Roo billiga hos Evanscycles. Finns nästan alltid små storlekar billigt tycker jag.
Jag är 167 cm och väger 75 i normala fall. Köpte en Seduza som var nersatt från 23k till 14k. Är jättenöjd! Jag mätte mig själv m