Quote from Guest on 21 July 2011, 07:31Hej,
Har tittat på lite cyklar och hade nästan bestämt mig för en
Columbus Vola E2 inhämtad offert 13 750 (Ultegra komponenter) när jag såg att man kan få en ny Meria Road Race Light 905 för 10 000 SEK. Började då att titta runt och såg att det också fi
Hej,
Har tittat på lite cyklar och hade nästan bestämt mig för en
Columbus Vola E2 inhämtad offert 13 750 (Ultegra komponenter) när jag såg att man kan få en ny Meria Road Race Light 905 för 10 000 SEK. Började då att titta runt och såg att det också fi
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 07:41Cykelcity hjälper dig med inställningar.
Cykelcity hjälper dig med inställningar.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 07:45Det utgår jag ifrån att man gör på flera andra ställen också, det jag är ute efter är att det inte är ett alternativ för mig att köpa på postorder. När det gäller CC, när brukar de ha rea och hur mycket brukar det vara? Jag har inte så bråttom att köpa ut
Det utgår jag ifrån att man gör på flera andra ställen också, det jag är ute efter är att det inte är ett alternativ för mig att köpa på postorder. När det gäller CC, när brukar de ha rea och hur mycket brukar det vara? Jag har inte så bråttom att köpa ut
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 07:53De har rea i september.
De har rea i september.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 07:56då missar man årets träning men det är ok, hur stor brukar rean vara, har ni koll?
När det gäller cyklarna, några kommentarer?
då missar man årets träning men det är ok, hur stor brukar rean vara, har ni koll?
När det gäller cyklarna, några kommentarer?
Quote from ellen olsson on 21 July 2011, 10:5813750:- för Volan? Jag har bestämt för mig att de har 25% rabatt på den. En kompis köpte en för ungefär en vecka sedan och han betalade 12000:-.
13750:- för Volan? Jag har bestämt för mig att de har 25% rabatt på den. En kompis köpte en för ungefär en vecka sedan och han betalade 12000:-.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 11:00Inte i Stockholm tydligen, där är det bara 15% 🙁
Men frågan återstår hur står sig den i förhållande till Meridan som jag kan få betydligt billigare 😉
Inte i Stockholm tydligen, där är det bara 15% 🙁
Men frågan återstår hur står sig den i förhållande till Meridan som jag kan få betydligt billigare 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 13:35Ytterligare en fundering, hur är DT Swiss R1900 hjulen? Är det totalt lågbudget eller går det att jämföra med Fulcrum 5 (också det är väl lågbudget för många av er som är duktigare åkare)
Ytterligare en fundering, hur är DT Swiss R1900 hjulen? Är det totalt lågbudget eller går det att jämföra med Fulcrum 5 (också det är väl lågbudget för många av er som är duktigare åkare)
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:40Ett litet tips bara. Om man ska vänta på rean är det bäst att man vill ha en vanlig storlek på cykeln. Jag hoppas varje år på att göra fynd på rean men det finns aldrig några cyklar kvar för fullvuxna.
Ett litet tips bara. Om man ska vänta på rean är det bäst att man vill ha en vanlig storlek på cykeln. Jag hoppas varje år på att göra fynd på rean men det finns aldrig några cyklar kvar för fullvuxna.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 20:37är en tämligen normal 58:a eventuellt lite större, det borde väl finnas?
är en tämligen normal 58:a eventuellt lite större, det borde väl finnas?