Quote from Guest on 17 March 2012, 19:48Som nygammal cyklist så har jag velat länge och väl mellan att köpa ny cykel eller leta upp en hyfsat ny. Vill dock inte köpa med de allra billigaste komponenterna. Bättre beg verkar försvinna med en våldsam hastighet, inte minst kring växjöregionen där j
Som nygammal cyklist så har jag velat länge och väl mellan att köpa ny cykel eller leta upp en hyfsat ny. Vill dock inte köpa med de allra billigaste komponenterna. Bättre beg verkar försvinna med en våldsam hastighet, inte minst kring växjöregionen där j
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:58Hej har köpt mtb från bikediscount utan några problem,vad gäller justering behövs inget göra förutom montera det lilla som behövs.Det följer med ett protokoll på allt ex växeljustering mm.:-)
Hej har köpt mtb från bikediscount utan några problem,vad gäller justering behövs inget göra förutom montera det lilla som behövs.Det följer med ett protokoll på allt ex växeljustering mm.:-)
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 11:19Jag köpte en cykel på bike-discount och det fungerade utmärkt.Frakten tog ca 10 dgr och den var väl emballerad.
Jag köpte en cykel på bike-discount och det fungerade utmärkt.Frakten tog ca 10 dgr och den var väl emballerad.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 11:25Titta gärna på Cube i samma prisklass. När det står "Fraktfritt" betyder det också fraktfritt till Sverige, inte bara Tyskland.
Jag köpte en Cube MTB därifrån för ett par månader sedan. Allt fungerade fint.
Titta gärna på Cube i samma prisklass. När det står "Fraktfritt" betyder det också fraktfritt till Sverige, inte bara Tyskland.
Jag köpte en Cube MTB därifrån för ett par månader sedan. Allt fungerade fint.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 13:34Jag har köpt ett par LOOK och det har fungerat utmärkt. Jag har nog betalt för frakten på något vis.
Sedan har jag köpt några Banani, Gazelle, Gitane, Columbus,Thorn, Lemond, Crescent, Monark. Det blir en del genom åren men jag har endast en gång haft en
Jag har köpt ett par LOOK och det har fungerat utmärkt. Jag har nog betalt för frakten på något vis.
Sedan har jag köpt några Banani, Gazelle, Gitane, Columbus,Thorn, Lemond, Crescent, Monark. Det blir en del genom åren men jag har endast en gång haft en
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 17:18Vilket märke var det på den cykeln ? 😉
Vilket märke var det på den cykeln ? 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 17:53Man kan inte lita på kineser.
Man kan inte lita på kineser.