Quote from Guest on 30 July 2009, 16:53Hej Cykelvänner!
Ännu en tråd om "vilken cykel ska jag välja?" 🙂
Jag är nybörjare och funderar på att köpa min första racer...främst som
extra motion men också om jag blir biten och fått upp kondisen ett lopp
eller två (VR?).Jag var förbi min loka
Hej Cykelvänner!
Ännu en tråd om "vilken cykel ska jag välja?" 🙂
Jag är nybörjare och funderar på att köpa min första racer...främst som
extra motion men också om jag blir biten och fått upp kondisen ett lopp
eller två (VR?).
Jag var förbi min loka
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 17:03Boardman kanske?
http://www.boardmanbikes.com/road/road_team_carbon.html
Boardman kanske?
http://www.boardmanbikes.com/road/road_team_carbon.html
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 17:33Det är bra instegscyklar som duger ett bra tag. Dock tycker jag att du ska satsa på Campagnolo istället för Shimano.
Det är bra instegscyklar som duger ett bra tag. Dock tycker jag att du ska satsa på Campagnolo istället för Shimano.
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 17:38Kolla med Cykelmagneten också. Göran kan fixa bra alternativ till de flesta budgetar.
Kolla med Cykelmagneten också. Göran kan fixa bra alternativ till de flesta budgetar.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 17:49Båda cyklar är bra och lär räcka långt. Om du väljer Campa, Shimano eller SRAM spelar mindre roll. Alla tre fungerar bra och har sina för- och nackdelar. Välj en cykel du tycker är snygg och prisvärd. Om inte allt för länge börjar dessutom många cyklar re
Båda cyklar är bra och lär räcka långt. Om du väljer Campa, Shimano eller SRAM spelar mindre roll. Alla tre fungerar bra och har sina för- och nackdelar. Välj en cykel du tycker är snygg och prisvärd. Om inte allt för länge börjar dessutom många cyklar re
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 17:35Om du väljer Campa eller SRAM spelar mindre roll. Båda fungerar bra och har sina för- och nackdelar.
Om du väljer Campa eller SRAM spelar mindre roll. Båda fungerar bra och har sina för- och nackdelar.