Quote from Guest on 4 September 2011, 18:57har campagnolo centaur som är 3 månader gamla och idag när jag var ute och cyklade fastnade knappen på vänster reglage dvs knappen som styr främre växeln. Kunde inte växla ner från stora klingan vilket blev kännbart i benen på vägen hem.... Har upplevt at
har campagnolo centaur som är 3 månader gamla och idag när jag var ute och cyklade fastnade knappen på vänster reglage dvs knappen som styr främre växeln. Kunde inte växla ner från stora klingan vilket blev kännbart i benen på vägen hem.... Har upplevt at
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:07Då är där väl garanti kvar?
Då är där väl garanti kvar?
Quote from ellen olsson on 4 September 2011, 19:10Den typen av problem brukar bero på smuts. Har du kört mycket i regn?
Den typen av problem brukar bero på smuts. Har du kört mycket i regn?
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:44Det är en del av "magin", njut!
Det är en del av "magin", njut!
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:51inte kört i regn så mycket... har inte blivit så fanatisk än... Magi... nog faan kännde jag magin i låren dom 2 sista milen hem i motvind och tunga backar... Hur gör jag rent reglagen om det nu kan vara det som är problemet?
inte kört i regn så mycket... har inte blivit så fanatisk än... Magi... nog faan kännde jag magin i låren dom 2 sista milen hem i motvind och tunga backar... Hur gör jag rent reglagen om det nu kan vara det som är problemet?
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 20:29Kan det vara gummit på "hoodsen" som ligger fel och därmed bromsar knappens returrörelse? Tror inte på smuts redan efter 3 månader. Alternativt kan problemet ligga på framväxeln (felinställd stoppskruv) eller en feljusterad vajer.
Är det inget av detta sk
Kan det vara gummit på "hoodsen" som ligger fel och därmed bromsar knappens returrörelse? Tror inte på smuts redan efter 3 månader. Alternativt kan problemet ligga på framväxeln (felinställd stoppskruv) eller en feljusterad vajer.
Är det inget av detta sk
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:05CampagnolNO
CampagnolNO
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:11>CampagnolNO
Vad är det?
>CampagnolNO
Vad är det?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:15Kolla du gummistrumpan som sitter på reglaget, som Daniel skrev. Den kan ha kommit på sniskan.
Kolla du gummistrumpan som sitter på reglaget, som Daniel skrev. Den kan ha kommit på sniskan.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:29CampagNOlo (L)
CampagNOlo (L)