Quote from Guest on 16 May 2010, 19:23Kåsebergaloppet - ett upplevelselopp på Österlen.
Kåsebergaloppet är inte en mästerskapsbana där man slår världsrekord. Det är dock en bansträckning som innehåller en mängd upplevelser för deltagaren.Några av upplevelserna är:
* Springa runt Skånes mest
Kåsebergaloppet - ett upplevelselopp på Österlen.
Kåsebergaloppet är inte en mästerskapsbana där man slår världsrekord. Det är dock en bansträckning som innehåller en mängd upplevelser för deltagaren.
Några av upplevelserna är:
* Springa runt Skånes mest
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:33Vem arrangerar?
Hur anmäler man sig?
Finns det någon hemsida?
Vem arrangerar?
Hur anmäler man sig?
Finns det någon hemsida?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 10:01www.kasebergaloppet.se
Arrangeras av Glemmingebro IF
Låter himla trevligt, det är ju så vackert kring kåseberga och på österlen.
Arrangeras av Glemmingebro IF
Låter himla trevligt, det är ju så vackert kring kåseberga och på österlen.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:01Verkar mysigt!
Verkar mysigt!
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:04Det låter intressant, ska nog anmäla mig....
Det låter intressant, ska nog anmäla mig....
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:07Mysigt är inte ordet som faller _mig_ in vid tanken på att springa uppför Kåseberga och ett varv runt stenarna eller så ... Intressant skulle jag säga.
Mysigt är inte ordet som faller _mig_ in vid tanken på att springa uppför Kåseberga och ett varv runt stenarna eller så ... Intressant skulle jag säga.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 11:07Nej den backen från hamnen är inte vad jag kallar "mysig" heller 😀
Nej den backen från hamnen är inte vad jag kallar "mysig" heller 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 11:15Backar eller ej, fin miljö o grejjer! Tänker definitivt lägga in det i kalendern åtminstone 🙂
Backar eller ej, fin miljö o grejjer! Tänker definitivt lägga in det i kalendern åtminstone 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 15:31Jag och tjejen är anmälda! Blir något att bygga en semester i Skåne kring 🙂
Jag och tjejen är anmälda! Blir något att bygga en semester i Skåne kring 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 19:37Väldigt roligt lopp!
Sjysst att det var uppehåll dessutom.(t+)
Väldigt roligt lopp!
Sjysst att det var uppehåll dessutom.
(t+)