Quote from Guest on 26 September 2011, 11:29I senaste Kadens så testade man låga aerohjul och man kom fram till att Revolver Racing & Zipp var bäst, men man kan ju inte jämföra Revolver hjulen med dom andra eftersom Revolver Racing inte är godkända av UCI vilket gör att man ändå inte kan tävla med
I senaste Kadens så testade man låga aerohjul och man kom fram till att Revolver Racing & Zipp var bäst, men man kan ju inte jämföra Revolver hjulen med dom andra eftersom Revolver Racing inte är godkända av UCI vilket gör att man ändå inte kan tävla med
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 11:39Och om man inte vill tävla?
Och om man inte vill tävla?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:47Så Martina Thomasson fuskade alltså i VM, eller gäller inte UCI-reglerna där?
http://www.revolver-racing.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=79:martina-gjorde-en-stark-insats-i-vm&Itemid=67&lang=en
Så Martina Thomasson fuskade alltså i VM, eller gäller inte UCI-reglerna där?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:29Jag tror inte att kommissarierna kontrollerar alla cyklarna till linjeloppen för "Eliten".
Jag tror inte att kommissarierna kontrollerar alla cyklarna till linjeloppen för "Eliten".
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:41Så man är grön om man bara lyckas klara en inspektion innan start, eller?
Så man är grön om man bara lyckas klara en inspektion innan start, eller?
Quote from ellen olsson on 27 September 2011, 20:51Mumien.se brukar vara med på MCK:s tisdagsträningar och eftersom jag själv inte hittade Revolver Racing i listan över godkända hjul så har jag diskuterat ämnet med dem. De har dock varit väldigt försiktiga och noggranna och säkerställt att de skulle kunna
Mumien.se brukar vara med på MCK:s tisdagsträningar och eftersom jag själv inte hittade Revolver Racing i listan över godkända hjul så har jag diskuterat ämnet med dem. De har dock varit väldigt försiktiga och noggranna och säkerställt att de skulle kunna
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:00Grön? Nej, du använder fel material och bryter mot regelverket. Kör motionslopp istället om du inte ska följa reglerna.
Grön? Nej, du använder fel material och bryter mot regelverket. Kör motionslopp istället om du inte ska följa reglerna.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:59Nu syftade ju jag inte på mig, utan bildbeviset med Revolver, som då tydligen verkar vara okej!
Tyckte det verkade konstigt om dom inte hade varit okej att just då inte diskas i efterhand.
Nu syftade ju jag inte på mig, utan bildbeviset med Revolver, som då tydligen verkar vara okej!
Tyckte det verkade konstigt om dom inte hade varit okej att just då inte diskas i efterhand.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 22:21Hade hon vunnit så hade ev. en protest kommit in o diskning hade kunnat vara ett faktum. Nu kollas inte cyklarna så noga inför linjeloppen utan det är tempocyklarna som är i fokus.
Däremot kollas alla cyklar som ska ha begränsad utväxling.
Hade hon vunnit så hade ev. en protest kommit in o diskning hade kunnat vara ett faktum. Nu kollas inte cyklarna så noga inför linjeloppen utan det är tempocyklarna som är i fokus.
Däremot kollas alla cyklar som ska ha begränsad utväxling.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 09:40Jag kan ha fel nu. Men kom inte hon på pallen på SM med dessa hjulen. Eller tävlade hon bara på SM med dom?
http://www.revolver-racing.com/images/stories/Martina_Frontpage_2_960x400_opt.jpg
Vissa har den här uppfattningen i denna fråga.
"Att det är sk
Jag kan ha fel nu. Men kom inte hon på pallen på SM med dessa hjulen. Eller tävlade hon bara på SM med dom?
http://www.revolver-racing.com/images/stories/Martina_Frontpage_2_960x400_opt.jpg
Vissa har den här uppfattningen i denna fråga.
"Att det är sk