Quote from Guest on 27 September 2012, 23:02Hej,
Har köpt en fotpod för att logga kadens vid löpning, men det verkar inte som det tas med när man importerar? Går detta att lösa tro?
Det kommer med om man laddar in datan i SportTracks t.ex.
Mvh
Patrik
Hej,
Har köpt en fotpod för att logga kadens vid löpning, men det verkar inte som det tas med när man importerar? Går detta att lösa tro?
Det kommer med om man laddar in datan i SportTracks t.ex.
Mvh
Patrik
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 23:12Jag har en 310XT med senaste firmware och min kadens kommer med alldeles utmärkt vid import till FB.
Jag har en 310XT med senaste firmware och min kadens kommer med alldeles utmärkt vid import till FB.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:25Jag har samma problem som Patrik (305:a)
Fattar inte vad som blir fel
agron
Jag har samma problem som Patrik (305:a)
Fattar inte vad som blir fel
agron
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:31Jag har en 405:a, men någon firmware har jag aldrig uppdaterat i klockan. Visste inte ens att de släppte ny sådan 🙂 Får kolla upp det och se om det hjälper.
Bra att veta att jag inte är ensam i varje fall 🙂
Jag har en 405:a, men någon firmware har jag aldrig uppdaterat i klockan. Visste inte ens att de släppte ny sådan 🙂 Får kolla upp det och se om det hjälper.
Bra att veta att jag inte är ensam i varje fall 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:25Nu fungerar inläsningen av kadens från fotpod för 305an (och förmodligen för andra klockor som skapar tcx-filer). Kadensen visas i diagrammet man ser när man tittar på passet.
Nu fungerar inläsningen av kadens från fotpod för 305an (och förmodligen för andra klockor som skapar tcx-filer). Kadensen visas i diagrammet man ser när man tittar på passet.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 11:48Tackar! Fungerade perfekt!
Tackar! Fungerade perfekt!
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 12:56Går det att få den att läsa in snittkadens också?
Går det att få den att läsa in snittkadens också?
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2012, 12:59Har man alla data kan väl funbeat räkna snittkadens!
Har man alla data kan väl funbeat räkna snittkadens!
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 13:13Man kan ju tycka det, men det fungerar inte just nu i varje fall 🙂
Man kan ju tycka det, men det fungerar inte just nu i varje fall 🙂