Quote from Guest on 10 May 2008, 09:20Gå eller spring efter landsväg från kajen vid Tjäruskär till vändplan och tillbaka.
Cirka 3,7 km och för de yngre en kortare bana.
Start kl.12:00 Lördagen den 5 Juli 2008 Kråken-Tjäruskärs kaj.Nordmalings kommun.
Försäljning av gott att äta och dricka vid
Gå eller spring efter landsväg från kajen vid Tjäruskär till vändplan och tillbaka.
Cirka 3,7 km och för de yngre en kortare bana.
Start kl.12:00 Lördagen den 5 Juli 2008 Kråken-Tjäruskärs kaj.Nordmalings kommun.
Försäljning av gott att äta och dricka vid
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:30Är Tjäruskär någonstans i närheten av Nordmaling då får man anta ?
Är Tjäruskär någonstans i närheten av Nordmaling då får man anta ?
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 12:14Ja det är vid Kråken i Nordmalings kommun ,man svängar av några hundra meter söder om E4 bron över öreälven.Ska kolla om det finns så man kan göra karta för det...Jag ritar en över tävlingssträckan så kan ni som är intresserade väl zooma ut.
Ja det är vid Kråken i Nordmalings kommun ,man svängar av några hundra meter söder om E4 bron över öreälven.Ska kolla om det finns så man kan göra karta för det...Jag ritar en över tävlingssträckan så kan ni som är intresserade väl zooma ut.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 18:27Tack för uppdateringen, det vet jag nog ganska precis var det är. Om det passar så kanske man skulle vara med...
Tack för uppdateringen, det vet jag nog ganska precis var det är. Om det passar så kanske man skulle vara med...
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 18:31P.S. Ska se om jag kan få med svågern också, dom har stuga där i närheten...
P.S. Ska se om jag kan få med svågern också, dom har stuga där i närheten...
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 15:47Det här låter kul, tycker jag. Anmäler man sig på plats eller? Funderar på att springa med min 13-åriga dotter, men jag tror inte hon vill springa i någon barnklass. Är det någon som vet hur det funkar? Har inte hittat någon info.
Det här låter kul, tycker jag. Anmäler man sig på plats eller? Funderar på att springa med min 13-åriga dotter, men jag tror inte hon vill springa i någon barnklass. Är det någon som vet hur det funkar? Har inte hittat någon info.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 15:48Glömde: Går loppet i närheten av Örsten?
Glömde: Går loppet i närheten av Örsten?
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:10Är det ett lopp för mig? 🙂
Är det ett lopp för mig? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:21Det dröjde en liten stund innan jag såg vad du hette!
Det dröjde en liten stund innan jag såg vad du hette!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:59Hade ju varit lite skoj att köra ett "sprintlopp" som omväxling, men nu krockar det med Lövångerloppet så det får bli det istället för min del. Men lycka till ni som skall springa!
Hade ju varit lite skoj att köra ett "sprintlopp" som omväxling, men nu krockar det med Lövångerloppet så det får bli det istället för min del. Men lycka till ni som skall springa!