Quote from Guest on 2 August 2008, 22:40Hej!
Jag är helt ny här och har inte riktigt fått kläm på det hela. Så jag undrar över två saker; när jag kollade in någon annans träning i kalendern på deras sida såg jag att det på var "headlighat" i olika färger över siffror på vissa dagar, vad betyde
Hej!
Jag är helt ny här och har inte riktigt fått kläm på det hela. Så jag undrar över två saker; när jag kollade in någon annans träning i kalendern på deras sida såg jag att det på var "headlighat" i olika färger över siffror på vissa dagar, vad betyde
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 22:50Färgerna anger intensitetsnivån på passet. Det markerar du under "fler möjligheter-> puls intensitet m.m."
Planerar träning gör du genom att registrera ett pass och ange ett framtida datum. Alternativt importerar färdigt träningsprogram.
Färgerna anger intensitetsnivån på passet. Det markerar du under "fler möjligheter-> puls intensitet m.m."
Planerar träning gör du genom att registrera ett pass och ange ett framtida datum. Alternativt importerar färdigt träningsprogram.
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:55Tack så mycket!:-)
Tack så mycket!:-)
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 23:34En annan fråga om planerad träning - om man som jag t ex alltid har ett pass varje måndag - kan man lägga till det som en "serie" då eller får man lägga till det för varje enskild gång? Inget större problem egentligen men det skulle vara trevligt om det f
En annan fråga om planerad träning - om man som jag t ex alltid har ett pass varje måndag - kan man lägga till det som en "serie" då eller får man lägga till det för varje enskild gång? Inget större problem egentligen men det skulle vara trevligt om det f
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 23:49Finns möjlighet att importera från excel.
- Klicka på "Skapa nytt träningsprogram" under fliken "Träningsprogram"
- Klicka på "Importera pass från excelfil"
- Ladda ner .xls Mall Enkel (http://www.funbeat.se/programs/Mall_Enkel.xls) eller Mall Avancer
Finns möjlighet att importera från excel.
- Klicka på "Skapa nytt träningsprogram" under fliken "Träningsprogram"
- Klicka på "Importera pass från excelfil"
- Ladda ner .xls Mall Enkel (http://www.funbeat.se/programs/Mall_Enkel.xls) eller Mall Avancer
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 23:51aha - tack för tipset!
aha - tack för tipset!