Quote from Guest on 15 April 2010, 10:16Jag undrar varför jag inte kan få kalendern att spara min visningsperiod?
Jag vill ställa in visning från denna vecka fram till årets slut men varje gång jag uppdaterar något hoppar inställningen ur.....
Jag använder mig alltså av "period från-till" visni
Jag undrar varför jag inte kan få kalendern att spara min visningsperiod?
Jag vill ställa in visning från denna vecka fram till årets slut men varje gång jag uppdaterar något hoppar inställningen ur.....
Jag använder mig alltså av "period från-till" visni
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2010, 10:26Ja, du har rätt, från-till-inställningen sparas inte! Jag har svårt att tänka mig varför man skulle vilja det men det finns säkert nåt skäl eftersom du frågar 🙂
Ja, du har rätt, från-till-inställningen sparas inte! Jag har svårt att tänka mig varför man skulle vilja det men det finns säkert nåt skäl eftersom du frågar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:29Hahaha.....jag tycker att den inställningen passar mina behov ganska bra då jag "mår bäst" av att se min träning/tävlingsplanering långt framöver. Kalla det "pepp" eller vad du vill!
Hahaha.....jag tycker att den inställningen passar mina behov ganska bra då jag "mår bäst" av att se min träning/tävlingsplanering långt framöver. Kalla det "pepp" eller vad du vill!
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2010, 10:33Jo, jag förstår men behöver du mer än 21 dagar?
Om Olle skulle göra nån ändring vore det väl bättre att kunna sätta bakre och främre gränserna på den flytande visningen själv (X dagar fram och Y dagar bak)?
Jo, jag förstår men behöver du mer än 21 dagar?
Om Olle skulle göra nån ändring vore det väl bättre att kunna sätta bakre och främre gränserna på den flytande visningen själv (X dagar fram och Y dagar bak)?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:40Spelar ingen roll för mig egentligen. Jag KAN ju ställa in manuellt varje gång också men tänkte att jag kanske gjorde "fel"
Jo, jag behöver mer än 21 dagar 🙂
Spelar ingen roll för mig egentligen. Jag KAN ju ställa in manuellt varje gång också men tänkte att jag kanske gjorde "fel"
Jo, jag behöver mer än 21 dagar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 18:50Ja tack, gärna mer än 21 dagar
Ja tack, gärna mer än 21 dagar