Quote from Guest on 17 December 2012, 21:30Kalmar första Halvmarathon som kommer gå 2013!
Kalmar första Halvmarathon som kommer gå 2013!
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 21:40Trevligt! Finns det någon länk med tävlingsinformation?
Trevligt! Finns det någon länk med tävlingsinformation?
Quote from Ulrika Ekelund on 17 December 2012, 22:05Inte något på Högby IFs hemsida ännu i alla fall. (Arrangörsklubben).
Markus Andersson kanske har mer info?
Inte något på Högby IFs hemsida ännu i alla fall. (Arrangörsklubben).
Markus Andersson kanske har mer info?
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 22:15Det var väl fasen vad Albert ska vara snabb med att lägga upp loppet på Funbeat! 😉 Det har ganska nyligen blivit klart att arrangemanget överhuvudtaget kommer köras, och datumet har bestämts. Vad som mer går att säga är att Malkars träningscenter kommer
Det var väl fasen vad Albert ska vara snabb med att lägga upp loppet på Funbeat! 😉 Det har ganska nyligen blivit klart att arrangemanget överhuvudtaget kommer köras, och datumet har bestämts. Vad som mer går att säga är att Malkars träningscenter kommer
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 22:24du är rätt snabb du med Markus! 🙂
du är rätt snabb du med Markus! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 17:01Datumet ändras till lördag 29 juni!
Det har varit en hel del diskussioner kring lämpligt datum, vi vill ju helst vara på sommaren och göra det till en större folkfest. Tyvärr svårt att hitta lediga helger och då hamnade det avsides i april där det inte u
Datumet ändras till lördag 29 juni!
Det har varit en hel del diskussioner kring lämpligt datum, vi vill ju helst vara på sommaren och göra det till en större folkfest. Tyvärr svårt att hitta lediga helger och då hamnade det avsides i april där det inte u
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 13:14Tråkig krock med Kustmaran/Kristianopel runt är det minsta man kan säga.Var detta verkligen nödvändigt?
Tråkig krock med Kustmaran/Kristianopel runt är det minsta man kan säga.Var detta verkligen nödvändigt?
Quote from Catharina Brattlin on 3 January 2013, 14:07Båstad Marathon går väl också samma datum?
Båstad Marathon går väl också samma datum?
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 15:57Ja så har det varit flera år nu,men det har vi fått vänja oss vid. Men att Högby if startar upp en halvmara i Kalmar med tanke på avståndet till Kristianopel på samma dag är oerhört tråkigt.
Ja så har det varit flera år nu,men det har vi fått vänja oss vid. Men att Högby if startar upp en halvmara i Kalmar med tanke på avståndet till Kristianopel på samma dag är oerhört tråkigt.
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 16:48Jag var inte med på mötet då datumet fastställdes så jag vet inte exakt hur man resonerade, men har hört efteråt att våra samarbetspartner Malkars träningscenter och Destination Kalmar tryckt på för att få loppet på sommaren. De fokuserar mer på Kalmar st
Jag var inte med på mötet då datumet fastställdes så jag vet inte exakt hur man resonerade, men har hört efteråt att våra samarbetspartner Malkars träningscenter och Destination Kalmar tryckt på för att få loppet på sommaren. De fokuserar mer på Kalmar st