Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Det verkar som om mina gamla 310 har märkt av att jag börjat leta efter en ny klocka, eftersom den har börjat jävlas med mig.

Jag kan föra över till Garmin Connect, men inte till Funbeat. Troligtvis är det något strul med Communicator insticksprog

Om jag inte missminner mig har Garmin slutat uppdatera insticksprogrammet. Man får ladda upp fil för fil via katalogen istället, du hittar dem i

antingen:

C:Användare(användarnamn)AppDataRoamingGARMINDevices(sifferrad)Activities

eller

C:ProgramDataGAR

Tack för hjälpen!

Synd bara att jag har hela semestern samlade träning att föra över. Det hade varit fint med en funktion att föra över fler filer på en gång.

Jag hade också problem, men det löste sig genom att installera om Communicatorn. Om jag inte minns fel var det efter uppdateringar i webläsaren (både Chrome och Firefox) som communicator la av. Kanske värt att testa?

Tyvärr verkar det inte funka 🙁

Om du har installerat Garmin Express: Ta bort!

Jag kan synka med Funbeat om jag använder Firefox, Garmin Express påverkar inte pluginnet ett dugg.

@Anders: Det gjorde jag när de strulade i April och efter ett tag så började det fungera av sig självt. Men nu strular det igen som sagt. Vad som är lite lustigt är att Funbeat säger att jag inte har Pluginen installerad, men den länken som jag får, (till

Jag hade liknande problem, kunde föra över till GC men inte till funbeat, jogg, föra över rundor från GC mm. Gemensamma nämnaren var Communicator Plugin.

Jag hittade en lösning på mitt problem, kanske är det samma för dig. Kolla denna tråd: http://www.fu

Det som är lustig är att datorn och klockan verkar glömma bort ihopparningen efter varje lyckat parning.

Så vid varje nytt tillfälle så jag har något att föra över så måste jag först aktivera parningen in ANT Agenten och sedan aktivera parning i telefon

12