Quote from Guest on 12 August 2013, 19:16Hej, förstår att det är en väldigt konstig fråga, men kan en Forerunner 305 ställas in så att den visar vad klockan är (alltså den aktuella tiden)?
Hej, förstår att det är en väldigt konstig fråga, men kan en Forerunner 305 ställas in så att den visar vad klockan är (alltså den aktuella tiden)?
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 19:26Ja du väljer ju vilka "saker" du vill visa i de olika fönstern. Se instruktionsboken.
Ja du väljer ju vilka "saker" du vill visa i de olika fönstern. Se instruktionsboken.
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 23:08Hej, som man vägrar jag naturligtvis läsa instruktionsboken (skämt osido, den är tyvärr borttappad), men jag gav mig in i menyerna och letade lite ivrigare och hittade den inställningen.
Tack Kerstin!
Hej, som man vägrar jag naturligtvis läsa instruktionsboken (skämt osido, den är tyvärr borttappad), men jag gav mig in i menyerna och letade lite ivrigare och hittade den inställningen.
Tack Kerstin!
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 08:47Instruktionsboken finns annars att leta fram på Garmins hemsida i pdf-format, om du skulle behöva den 😉
Instruktionsboken finns annars att leta fram på Garmins hemsida i pdf-format, om du skulle behöva den 😉