Quote from Guest on 20 October 2008, 07:50Kan man låta racern sitta kvar på trainern eller bör man ta bort den efter varje pass?
Bakhjulet trycks ju in i rullen och trainerns fästen trycker ju också i bakhjulets nav. Det blir ju då samma sak som om någon skulle sitta på cykeln hela tiden och hur
Kan man låta racern sitta kvar på trainern eller bör man ta bort den efter varje pass?
Bakhjulet trycks ju in i rullen och trainerns fästen trycker ju också i bakhjulets nav. Det blir ju då samma sak som om någon skulle sitta på cykeln hela tiden och hur
Quote from ellen olsson on 20 October 2008, 08:00Självklart
Självklart
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 08:28på dom flesta trainers sitter det ett reglage som gör att man kan cykeln på trainern hela tiden, när den sedan ska användas drar man spaken framåt och lägger på tryck mot bakhjulet. Har dock lärt mig att däcken inte ska vara fullpumpade när cykeln inte an
på dom flesta trainers sitter det ett reglage som gör att man kan cykeln på trainern hela tiden, när den sedan ska användas drar man spaken framåt och lägger på tryck mot bakhjulet. Har dock lärt mig att däcken inte ska vara fullpumpade när cykeln inte an
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 09:05Just ja, den där spaken för att flytta motståndet från hjulet hade jag ju glömt. Det måste jag testa.
Tack för tipsen. 🙂
Just ja, den där spaken för att flytta motståndet från hjulet hade jag ju glömt. Det måste jag testa.
Tack för tipsen. 🙂