Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Skulle lägga till nästa års arrangemang av vår tävling i listan över tävlingar, men får hela tiden felmeddelandet:

"Tävlingen kanske är inlagd redan. Kontrollera att tävlingen du lägger in inte är nån av följande:"

Inget är alternativen är den tävlingen

Så du har markerat ett datum i almanackan för NÄSTA år och det funkar ändå inte?

Exakt.

Aha, du behöver inte bry dig om listan med förslag på redan inlagda tävlingar om det är så att din tävling inte är nån av dem. Så det borde inte vara nåt problem att lägga till tävlingen.

Testa gärna att spara utan att bry dig om listan med förslag allts

Försökte med det, men det händer ändå inget när jag trycker på "Lägg till tävlingen".

Har funkat förr, men inte nu...

Har du kontrollerat att du fyllt i alla de övriga fälten?

Kan du också testa, om du har möjlighet, att lägga till med en annan browser? (Ska förstås fungera oavsett, men det underlättar felsökningen för mig.)

Miss av mig!

Hade inte fyllt i boxen för "Träningsform". Tyckte tydligen inte det behövdes, eftersom tävlingen hette "...halv- & kvartsmarathon", och jag redan fyllt i "löpning" på föregående sida.. 🙂

Sedan gick det som smort. 🙂

Misstänkte att det var nåt sånt 🙂

Men då har jag lärt mig nåt, att det måste vara tydligare att man missat att fylla i den (och att den är obligatorisk för den delen). Det är nästan helt säkert fler som gjort samma sak.

Tycker i alla fall att det är förnämligt att man kan lägga in tävlingar själv. På sajter där man skickar in uppgifter som sedan expedieras av nån annan, är det alltid en överhängande risk att nåt blir fel, och man måste hålla på att skicka in korrigeringa

Håller med dig, det vore fiffigt.

Tills dess så vill jag påminna om att det bara är att maila mig om man hittar dubletter, så slår jag ihop informationen (jag brukar kolla vilken som har bäst information om loppet och spara den.)

12