Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Jag har inte kunnat ladda upp pass från Movescount senaste veckan.
Är det bara jag som har problem?
Är det någon som vet hur jag ska åtgärda problemet?
Kram,
Jenny

Jag lyckades igår. Men vet av att det ibland har strulat.

Jan-Erik,
Har du något tips från de tidigare gångerna där du haft strul?
Moveslink har uppdaterats, tycker inte att det ska ha något med det att göra.
Irriterande i alla fall...

Kram,
Jenny

Jag har liknande problem. Kan ej ladda upp pass från min Garmin Forerunner 220. Det fungerade häromdagen, men idag går det ej. Väldigt frustrerande.

Jag har nog inget bra tips, det går ju oftast helt utan problem. Men ibland så funkar inget.
Mesta strulet jag har är från klockan och till Moveslink/Movescount.
väntar en dag eller två så funkar det igen.

Har inte kunnat ladda upp pass sedan 23 mars... Segt.
Har matat in manuellt, men det är inte lika kul...

Glad påsk!
Kram,
Jenny

Jag vill inte påstå att jag är expert men var är det som inte fungerar.
Får jag bara igång Moveslink och den hittar klockan så har jag inga problem.

Hej!

Jag gör som jag alltid gjort sedan jag fick Suunto-klockan. Jag gör de här stegen:
* Klickar på Importera
* Klickar på Läs in från Suuntos Movescount
* Klickar på Starta hämtning
Därefter brukar systemet tala om att det finns x antal filer att hämta

Ok, just det momentet har aldrig krånglat för mig.
Konstigt, kan det vara något med rättigheten att Funbeat har rätten att läsa filerna från Movescount.
Kan vara värt att fråga Olle 😉

ni får bli premiumanvändare på Funbeat då laddas träningspassen automatiskt över från Movescount till Funbeat. Förvånansvärt smidigt. Nackdelen är väl att man inte ens går in på funbeat när allt sköter sig själv.

PS. tänk på att man även får 10% rabatt