Quote from Guest on 22 December 2011, 21:23Jag tänkte göra lite planering inför nästa år och försökte lägga in tävlingar i kalendern, men när jag trycker på "Lägg till den här tävlingen i min kalender" så kommer jag bara till registrering av träningspass med helt tomma rutor och dagens datum ifyll
Jag tänkte göra lite planering inför nästa år och försökte lägga in tävlingar i kalendern, men när jag trycker på "Lägg till den här tävlingen i min kalender" så kommer jag bara till registrering av träningspass med helt tomma rutor och dagens datum ifyll
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 21:33Jag har samma problem...
Jag har samma problem...
Quote from Camilla Höög on 23 December 2011, 16:01Jag testade samma sak på Mac OS X Snow Leopard och där fungerar det alldeles utmärkt i Chrome 16.0.912.63.
Jag testade samma sak på Mac OS X Snow Leopard och där fungerar det alldeles utmärkt i Chrome 16.0.912.63.
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 18:26Jag kör med Chrome och har inga problem, men har inte Ubuntu.
Jag kör med Chrome och har inga problem, men har inte Ubuntu.
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 00:18Jag har inte heller Ubuntu och får det inte att funka med Chrome
Jag har inte heller Ubuntu och får det inte att funka med Chrome