Quote from Guest on 2 February 2015, 09:47Hej!
Jag har en installerat Funbeat på en Sony Ericsson mobil. Jag kan se tiden och sträckan men när jag ska spara så händer inget. Appen reagerar inte när jag trycker på spara. Det enda jag kan göra är att kasta bort mitt resultat och starta en ny. Någon
Hej!
Jag har en installerat Funbeat på en Sony Ericsson mobil. Jag kan se tiden och sträckan men när jag ska spara så händer inget. Appen reagerar inte när jag trycker på spara. Det enda jag kan göra är att kasta bort mitt resultat och starta en ny. Någon
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 09:57Vilken modell har du och vilken version av Android körs?
__
Fredrik
Vilken modell har du och vilken version av Android körs?
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 18:05Sony Ericsson Xperia
Modellnummer: LT 15i
Android-version: 2.3.4
Sony Ericsson Xperia
Modellnummer: LT 15i
Android-version: 2.3.4
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 09:20LT 15i... Det var ett tag sedan den släpptes. Det när väl Arc?
Android 2.3.4 är Gingerbread (API Level 10) och det ska appen ha stöd för.
__
Fredrik
LT 15i... Det var ett tag sedan den släpptes. Det när väl Arc?
Android 2.3.4 är Gingerbread (API Level 10) och det ska appen ha stöd för.
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 09:22Men nu när jag tänker lite... Det ska finnas Ice Cream Sandwich till Arc. Det borde alltså finnas en systemuppdatering för din telefon... Kan vara värt att kika på.
__
Fredrik
Men nu när jag tänker lite... Det ska finnas Ice Cream Sandwich till Arc. Det borde alltså finnas en systemuppdatering för din telefon... Kan vara värt att kika på.
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 00:27Tack! Jag ska prova.
Tack! Jag ska prova.
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 13:27jag tror att det är för att du inte är som alla andra barnen (hv)
jag tror att det är för att du inte är som alla andra barnen (hv)