Quote from Guest on 18 May 2011, 10:40Av ngn anledning funkar det inte längre för mig att exportera filer från Garmin Training Center till Funbeat. Ni vet där zippade TCX-filer. Däremot funkar det att hämta dom som TCX (utan att zippa faktiskt) i Garmin Connect. Detta spelar ju ingen jätterol
Av ngn anledning funkar det inte längre för mig att exportera filer från Garmin Training Center till Funbeat. Ni vet där zippade TCX-filer. Däremot funkar det att hämta dom som TCX (utan att zippa faktiskt) i Garmin Connect. Detta spelar ju ingen jätterol
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 10:50Hej,
Varför läser du inte in direkt från klockan i Funbeat?
Hej,
Varför läser du inte in direkt från klockan i Funbeat?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:04det gör jag oxå ibland : ) men det är mest att jag har haft vanan inne att göra det från GTC då det funkade bäst för ett par år sen när jag köpte 310xt:an som det handlar om. så det är ju egentligen inget problem som sagt... : )
det gör jag oxå ibland : ) men det är mest att jag har haft vanan inne att göra det från GTC då det funkade bäst för ett par år sen när jag köpte 310xt:an som det handlar om. så det är ju egentligen inget problem som sagt... : )