Quote from Guest on 20 March 2010, 09:15Efter att ha inspirerats av en annan diskussion här på FB loggade jag min sömn under natten som var. Enligt Min Forerunner 305 är passet 6:10 långt men när jag ska importera det till SportTracks kapas det av en bit i början så jag får bara med 4:23 timmar
Efter att ha inspirerats av en annan diskussion här på FB loggade jag min sömn under natten som var. Enligt Min Forerunner 305 är passet 6:10 långt men när jag ska importera det till SportTracks kapas det av en bit i början så jag får bara med 4:23 timmar
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:25Det här är bara en gissning men:
Vad har du för inställning för Settings » General » Data Recording » Record Data Points? Har du Every Second så kanske minnet i klockan inte räcker för mer än drygt fyra timmar. Byt i så fall till Smart Recording.
Det här är bara en gissning men:
Vad har du för inställning för Settings » General » Data Recording » Record Data Points? Har du Every Second så kanske minnet i klockan inte räcker för mer än drygt fyra timmar. Byt i så fall till Smart Recording.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:35Jo så var det, men i historyn i klockan stod det att mätningen var på 6h och 10 minuter... får testa inatt igen med smart recording
Jo så var det, men i historyn i klockan stod det att mätningen var på 6h och 10 minuter... får testa inatt igen med smart recording
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:55Varsågod
Varsågod