Quote from Guest on 17 May 2014, 22:19Jag sprang Gbg-varvet idag och reggade det som ett vanligt pass och försökte sedan koppla det till själva tävlingen (istället för att först lägga in tävlingen i min kalender som jag brukar göra). Men jag får bara upp ett felmeddelande. Det finns flera oli
Jag sprang Gbg-varvet idag och reggade det som ett vanligt pass och försökte sedan koppla det till själva tävlingen (istället för att först lägga in tävlingen i min kalender som jag brukar göra). Men jag får bara upp ett felmeddelande. Det finns flera oli
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 22:29Har samma problem även jag.
Har samma problem även jag.
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 22:42Med samma lopp?
Med samma lopp?
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 12:06Ja, Göteborgsvarvet även för mig, och jag har också provat samtliga Göteborgsvarv som finns att välja på.
Ja, Göteborgsvarvet även för mig, och jag har också provat samtliga Göteborgsvarv som finns att välja på.
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 12:07...men nu helt plötsligt funkade det! Valde den sista i listan.
...men nu helt plötsligt funkade det! Valde den sista i listan.
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 12:15Okej, tack för tipset. 🙂 Då ska jag också testa.
Okej, tack för tipset. 🙂 Då ska jag också testa.
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 12:18Nu funkade det. 🙂
Nu funkade det. 🙂
Quote from Camilla Höög on 18 May 2014, 13:50Jag felsökte det och den enda "Göteborgsvarvet" i listan som faktiskt existerar är det sista alternativet. Övriga lopp är borttagna från det som vi ser i alla fall, men existerar fortfarande på något sätt så att de hamnar i listan.
Det alternativ som fun
Jag felsökte det och den enda "Göteborgsvarvet" i listan som faktiskt existerar är det sista alternativet. Övriga lopp är borttagna från det som vi ser i alla fall, men existerar fortfarande på något sätt så att de hamnar i listan.
Det alternativ som fun
Quote from Funbeat user on 20 May 2014, 14:47Tack för hjälpen med felsöken, vi har rättat till det här felet nu.
Tack för hjälpen med felsöken, vi har rättat till det här felet nu.