Quote from Guest on 5 April 2013, 10:32Jag slog samman ett pass inläst från Garmin med det pass jag hade registrerat manuellt.
När jag valde Spara kom jag till "Ett fel har uppstått"
Kollar jag i min kalender så funkade sammanslagningen av passen (den manuella noteringen finns i nya passet ock
Jag slog samman ett pass inläst från Garmin med det pass jag hade registrerat manuellt.
När jag valde Spara kom jag till "Ett fel har uppstått"
Kollar jag i min kalender så funkade sammanslagningen av passen (den manuella noteringen finns i nya passet ock
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 10:42Jag har samma problem! Så har det inte varit tidigare när dubbla pass lagts in..
Men nu går det inte, står typ " ett fel har inträffat, gå till startsidan".
Jag har löst det genom att redigera passet jag vill ta bort genom att regga 0 min och 0 km. Men he
Jag har samma problem! Så har det inte varit tidigare när dubbla pass lagts in..
Men nu går det inte, står typ " ett fel har inträffat, gå till startsidan".
Jag har löst det genom att redigera passet jag vill ta bort genom att regga 0 min och 0 km. Men he
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 11:58Inträffade för mig i måndags, men idag kunde jag radera det ena passet (det som inte blev genomfört).
Inträffade för mig i måndags, men idag kunde jag radera det ena passet (det som inte blev genomfört).
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 15:34tack, nu har de visst rättat nån bugg för nu gick det att ta bort!
tack, nu har de visst rättat nån bugg för nu gick det att ta bort!
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 15:41Fungerar fortfarande inte för mig! Aja..
Fungerar fortfarande inte för mig! Aja..
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 15:45Olika webläsare kanske? Jag kör IE9 på win7
Olika webläsare kanske? Jag kör IE9 på win7
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 17:37Pröva imorgon? Eller sätt en starttid på det planerad passet och säg att det blev genomfört och ta sedan bort det. vem vet, kanske en "ta bort inplanerade pass utan starttid-bugg". 🙂
Pröva imorgon? Eller sätt en starttid på det planerad passet och säg att det blev genomfört och ta sedan bort det. vem vet, kanske en "ta bort inplanerade pass utan starttid-bugg". 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 22:42Jag bytte datum på mitt pass som inte gick att ta bort. Funkade för att fixa till kalendern i år.
Jag bytte datum på mitt pass som inte gick att ta bort. Funkade för att fixa till kalendern i år.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 00:19flyttade fram datumet och tryckte sen i ej genomfört, och det fungerade! tack! nu ser det snyggare ut i kalendern 🙂
flyttade fram datumet och tryckte sen i ej genomfört, och det fungerade! tack! nu ser det snyggare ut i kalendern 🙂