Quote from Guest on 15 August 2011, 13:40Har i iver och förvirrad tidsoptimism råkat lägga in två tävlingar på samma dag. Inser att genomförande kommer att bli svårt om inte ett mycket snabbt genombrott sker inom genforskningen, så jag försöker att ta bort den ena genom att trycka på "radera". I
Har i iver och förvirrad tidsoptimism råkat lägga in två tävlingar på samma dag. Inser att genomförande kommer att bli svårt om inte ett mycket snabbt genombrott sker inom genforskningen, så jag försöker att ta bort den ena genom att trycka på "radera". I
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 13:50Är det du själv som lagt upp tävlingarna?
Är det du själv som lagt upp tävlingarna?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 13:52Nix, bara valt "lägg till i min träningskalender".
Nix, bara valt "lägg till i min träningskalender".
Quote from ellen olsson on 15 August 2011, 13:55Att redigera och ta bort har alltid fungerat för mig. Maila support@funbeat.se om du inte får det att fungera.
Att redigera och ta bort har alltid fungerat för mig. Maila support@funbeat.se om du inte får det att fungera.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 16:16Har du kopplat en egen runda till träningspassen. Jag har ett svagt minne av att man inte kan ta bort ett sådant pass(?)
Har du kopplat en egen runda till träningspassen. Jag har ett svagt minne av att man inte kan ta bort ett sådant pass(?)
Quote from Camilla Höög on 15 August 2011, 17:02Om du kopplar bort rundan först och sparar så går det att radera passet.
Om du kopplar bort rundan först och sparar så går det att radera passet.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 18:47Hade inte kopplat någon egen runda till. Nu funkade det i Chrome, var Explorer som det inte funkade i.
Hade inte kopplat någon egen runda till. Nu funkade det i Chrome, var Explorer som det inte funkade i.