Quote from Guest on 28 May 2011, 17:00Varför kan jag inte spara mitt pass Löpning - Intervall? Har reggat två andra pass idag utan problem. Har aldrig varit med om detta förut.
Det står två röda utropstecken mellan fältet för Tid och Sträcka. Har det med saken att göra?
Hjälp...
Varför kan jag inte spara mitt pass Löpning - Intervall? Har reggat två andra pass idag utan problem. Har aldrig varit med om detta förut.
Det står två röda utropstecken mellan fältet för Tid och Sträcka. Har det med saken att göra?
Hjälp...
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:10Stavfel i tids-rutan? Låter bekant...
Stavfel i tids-rutan? Låter bekant...
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:13Oj, snabbt svar! 🙂
Stavfel? Njae, hur kan man stava fel på 0:51? Eller missförstod jag dig?
Oj, snabbt svar! 🙂
Stavfel? Njae, hur kan man stava fel på 0:51? Eller missförstod jag dig?
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:15Kolon mellan siffrorna.
Kolon mellan siffrorna.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:16Alltså vad jag menade var att det måste vara kolon, inte kommatecken eller punkt mellan siffrorna. Har jag för mig.
Alltså vad jag menade var att det måste vara kolon, inte kommatecken eller punkt mellan siffrorna. Har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:19Jag har absolut kolon så det bör ju vara okej.
Nu ledsnade jag och skrev in allt i kommentarsfältet, så det är ingen stress. Men om någon vet vad beror på är det ju kul att veta.
Tack i alla fall. 🙂
Jag har absolut kolon så det bör ju vara okej.
Nu ledsnade jag och skrev in allt i kommentarsfältet, så det är ingen stress. Men om någon vet vad beror på är det ju kul att veta.
Tack i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:24I de intervallerna du skrivit in i kommentarerna är det en punkt... men det kanske bara var när du fick skriva de igen eller nåt?
I de intervallerna du skrivit in i kommentarerna är det en punkt... men det kanske bara var när du fick skriva de igen eller nåt?
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:30Ja. Jag provade med 0:00:00 och 0:00.00 och 0:00 men ingen variant funkade. (Jag har säkert gjort något fullständigt imbecillt fel men nu har jag klämt in träningspasset i alla fall.) Tack!
Ja. Jag provade med 0:00:00 och 0:00.00 och 0:00 men ingen variant funkade. (Jag har säkert gjort något fullständigt imbecillt fel men nu har jag klämt in träningspasset i alla fall.) Tack!
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:32Testa med två nollor först. Helt stört om det ska hjälpa men kan du inte bara testa :-)?
Edit: alltså 00:00:00 inte 0:00:00
Testa med två nollor först. Helt stört om det ska hjälpa men kan du inte bara testa :-)?
Edit: alltså 00:00:00 inte 0:00:00
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:37Jag lovar att testa men nu måste jag verkligen duscha och gå bort på middag. 🙂
Jag lovar att testa men nu måste jag verkligen duscha och gå bort på middag. 🙂