Quote from Guest on 15 March 2014, 08:56Sedan drygt nån vecka kan jag inte längre spara pass i min dator. Jag kan uppenbarligen spara diverse inställningar och inlägg, men inte vanliga pass. När jag skrivit in dem och klickar spara snurrar det bara i evighet. Det går utmärkt att spara i telefon
Sedan drygt nån vecka kan jag inte längre spara pass i min dator. Jag kan uppenbarligen spara diverse inställningar och inlägg, men inte vanliga pass. När jag skrivit in dem och klickar spara snurrar det bara i evighet. Det går utmärkt att spara i telefon
Quote from Camilla Höög on 15 March 2014, 09:06Du skriver om både att spara pass du skrivit in och att ladda upp från klockan. Vad är det som strular? Båda metoderna?
Jag gjorde ett snabbt test på min dator (Windows 8.1 och Chrome) med att mata in ett pass och det fungerade bra.
Testa med Firefox och
Du skriver om både att spara pass du skrivit in och att ladda upp från klockan. Vad är det som strular? Båda metoderna?
Jag gjorde ett snabbt test på min dator (Windows 8.1 och Chrome) med att mata in ett pass och det fungerade bra.
Testa med Firefox och
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 16:58Jag har samma problem. Jag kan inte spara i Chrome, men det fungerar bra i IE.
Jag använder Windows 7
Jag har samma problem. Jag kan inte spara i Chrome, men det fungerar bra i IE.
Jag använder Windows 7
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 17:23Min fråga här gällde att lägga in pass manuellt i webbläsaren från datorn. Att jag nämnde klockan var för att jag vill kunna spara just från datorn eftersom jag inte kan läsa in klockan till telefonen (vad jag vet). (Lustigt nog har jag även problem att l
Min fråga här gällde att lägga in pass manuellt i webbläsaren från datorn. Att jag nämnde klockan var för att jag vill kunna spara just från datorn eftersom jag inte kan läsa in klockan till telefonen (vad jag vet). (Lustigt nog har jag även problem att l
Quote from Camilla Höög on 15 March 2014, 20:16Testa om du får samma problem när du registerar pass i ett inkognitofönster (privat surfning) i Chrome.
Testa om du får samma problem när du registerar pass i ett inkognitofönster (privat surfning) i Chrome.
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 20:22Det funkar ju! Konstigt. Varför funkar det inte som vanligt? Kan jag göra nåt åt det? Jag vet, jag är inne på avdelningen bortom i-landsfrågor, men ändå... Tack Anders, alltid något
Det funkar ju! Konstigt. Varför funkar det inte som vanligt? Kan jag göra nåt åt det? Jag vet, jag är inne på avdelningen bortom i-landsfrågor, men ändå... Tack Anders, alltid något
Quote from Camilla Höög on 15 March 2014, 22:03Då borde det vara något av dina tillägg som ställer till det. I inkognito så är inga tillägg aktiverade per default.
Testa att deaktivera dem en efter en och testa att regga pass mellan varje och se när det börjar fungera. När det börjar fungera så aktive
Då borde det vara något av dina tillägg som ställer till det. I inkognito så är inga tillägg aktiverade per default.
Testa att deaktivera dem en efter en och testa att regga pass mellan varje och se när det börjar fungera. När det börjar fungera så aktive
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 22:57Stön, leta tillägg! Tack, tror det är ett spår värt att följa upp...
Stön, leta tillägg! Tack, tror det är ett spår värt att följa upp...