Quote from Guest on 13 August 2011, 17:28Är det någon som vet om man kan köpa loss klockan separat från nåt ställe?
Alltså utan laddare och pulsband. Eller blir det samma kostnad?
Är det någon som vet om man kan köpa loss klockan separat från nåt ställe?
Alltså utan laddare och pulsband. Eller blir det samma kostnad?
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 17:38En snabb sökning på prisjakt.nu gav att den kostar under 1200:- hos Elgiganten, dock med band och laddare, men det känns överkomligt.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145
En snabb sökning på prisjakt.nu gav att den kostar under 1200:- hos Elgiganten, dock med band och laddare, men det känns överkomligt.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 17:45Jo, jag såg det också. Men känns ju onödigt att ha 2 laddare och pulsband...
Jo, jag såg det också. Men känns ju onödigt att ha 2 laddare och pulsband...
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 20:11Jag tror inte att det går att köpa den separat. Däremot vet jag att det då och då poppar upp trådar både här och på jogg.se med folk som vill köpa bara tillbehören. Själv skulle jag ha sparat dem för den möjligheten att de går sönder eller försvinner på a
Jag tror inte att det går att köpa den separat. Däremot vet jag att det då och då poppar upp trådar både här och på jogg.se med folk som vill köpa bara tillbehören. Själv skulle jag ha sparat dem för den möjligheten att de går sönder eller försvinner på a
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 22:21Ja jag har ju hört om många som beställer tillbehören så om inte annat kanske man kan sälja dem eller spara de i fall att de går sönder.
Nej, klockan glömdes en stund på gatan medan satelliterna lokaliserades, så troligtvis finns det nu nån där ute med
Ja jag har ju hört om många som beställer tillbehören så om inte annat kanske man kan sälja dem eller spara de i fall att de går sönder.
Nej, klockan glömdes en stund på gatan medan satelliterna lokaliserades, så troligtvis finns det nu nån där ute med
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 06:04Då har du ju en given köpare till tillbehören 😉
Aj vad sur jag skulle vara på mig själv om jag gjort nåt sånt. Har du annonserat efter klockan? Det kan ju vara någon vänlig själ som hittat den. Eller kollat med polisen?
Då har du ju en given köpare till tillbehören 😉
Aj vad sur jag skulle vara på mig själv om jag gjort nåt sånt. Har du annonserat efter klockan? Det kan ju vara någon vänlig själ som hittat den. Eller kollat med polisen?
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 09:51Haha joo, precis!
Det var min sambo som glömde den och ja han är rätt bitter på sig själv. Vi har satt upp en lapp där han lämnade den och hoppas på att det var en snäll tant som gick förbi och plockade upp den de minutrar han var borta, men njaa, föga t
Haha joo, precis!
Det var min sambo som glömde den och ja han är rätt bitter på sig själv. Vi har satt upp en lapp där han lämnade den och hoppas på att det var en snäll tant som gick förbi och plockade upp den de minutrar han var borta, men njaa, föga t
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 07:19...by the way.
Gjorde något liknande som dig Karin, lade min klocka på biltaket för att söka sateliter samtidigt som jag bytte om på en liten undanskymd plats innan jag kom fram till den plats jag skulle utgå från. Hoppade in i bilen för att köra de sista
...by the way.
Gjorde något liknande som dig Karin, lade min klocka på biltaket för att söka sateliter samtidigt som jag bytte om på en liten undanskymd plats innan jag kom fram till den plats jag skulle utgå från. Hoppade in i bilen för att köra de sista
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:31Haha Peter! Den var inte dålig, tur att den låg kvar!
Denna historia har hur som helst fått ett lyckligt slut! Idag ringde en granne som hade tagit reda på den. Han hade dessutom pillat runt på den så batteriet var slut, så kanske får garmin en kund till
Haha Peter! Den var inte dålig, tur att den låg kvar!
Denna historia har hur som helst fått ett lyckligt slut! Idag ringde en granne som hade tagit reda på den. Han hade dessutom pillat runt på den så batteriet var slut, så kanske får garmin en kund till
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 18:01Skönt att det ordnade sig! Sådant blir man glad av att höra 🙂
Skönt att det ordnade sig! Sådant blir man glad av att höra 🙂