Quote from Guest on 16 September 2006, 23:00Hejsan =)
det kanske märks att jag är helt ny här men jag har letat runt lite efter en funktion i "min träning" samt här på forumen, kan inte hitta den så är det lika bra att fråga - finns det något sätt att spara vilka övningar man gör normal i ex styrk
Hejsan =)
det kanske märks att jag är helt ny här men jag har letat runt lite efter en funktion i "min träning" samt här på forumen, kan inte hitta den så är det lika bra att fråga - finns det något sätt att spara vilka övningar man gör normal i ex styrk
Quote from Funbeat user on 16 September 2006, 23:10Du kan ju antingen skriva in det i träningsanteckningar, eller hemliga anteckningar som finns under avancerat när du lägger till övningar. 🙂 Klappat och klart sen 😉
Du kan ju antingen skriva in det i träningsanteckningar, eller hemliga anteckningar som finns under avancerat när du lägger till övningar. 🙂 Klappat och klart sen 😉
Quote from Tini Kjellin on 17 September 2006, 17:20Förstod jag dig rätt Samuel, du vill spara vilka övningar du normalt gör och återanvända denna text för att slippa skriva in det igen varje gång? Mig veterligen finns ingen sådan funktion - ännu. Säg snälla saker till Olle så kanske funktionen dyjer upp i
Förstod jag dig rätt Samuel, du vill spara vilka övningar du normalt gör och återanvända denna text för att slippa skriva in det igen varje gång? Mig veterligen finns ingen sådan funktion - ännu. Säg snälla saker till Olle så kanske funktionen dyjer upp i
Quote from Funbeat user on 18 September 2006, 10:33Funktionen har varit under utveckling lååång tid. Tyvärr nedprioriterad många ggr. Men vem vet, julen närmar sig, Tomten kan knacka på dörren när som helst!
Funktionen har varit under utveckling lååång tid. Tyvärr nedprioriterad många ggr. Men vem vet, julen närmar sig, Tomten kan knacka på dörren när som helst!
Quote from Saskia Linton on 19 September 2006, 00:43Tack så mycket för svaren - älskar denna sida redan 🙂
Tack så mycket för svaren - älskar denna sida redan 🙂