Quote from Guest on 2 April 2011, 12:10Skall ta mig till första landsvägsträningen nästa helg. Bor i Edsberg och skall till stäket. Förra sommaren cyklade via järvafältet men misstänker att det ligger is på den vägen forfarande. Kan man cykla på stäketleden?
Skall ta mig till första landsvägsträningen nästa helg. Bor i Edsberg och skall till stäket. Förra sommaren cyklade via järvafältet men misstänker att det ligger is på den vägen forfarande. Kan man cykla på stäketleden?
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 12:20Ja!
Ja!
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 20:20kanske bättre att rulla upp till Täby och Hofvets träning där.. borde vara närmare..
kanske bättre att rulla upp till Täby och Hofvets träning där.. borde vara närmare..
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 09:40Det går att köra Stäketleden men det är ganska trist och man ligger nära bilarna som emellanåt kör ganska fort. Att köra till klubbstugan i Täby är betydligt trevligare. Jag kör oftast i Täby men även i Stäket när den tiden passar bättre. Hör av dig nästa
Det går att köra Stäketleden men det är ganska trist och man ligger nära bilarna som emellanåt kör ganska fort. Att köra till klubbstugan i Täby är betydligt trevligare. Jag kör oftast i Täby men även i Stäket när den tiden passar bättre. Hör av dig nästa
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 07:08Går gör det väl men jag skulle undvika stäketvägen. Sen de satte upp betonggrisarna längs hela mitten av vägen så är det väldigt trångt, och som det sades tidigare, bilarna kör fort.
Går gör det väl men jag skulle undvika stäketvägen. Sen de satte upp betonggrisarna längs hela mitten av vägen så är det väldigt trångt, och som det sades tidigare, bilarna kör fort.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:03Jag har cyklat på stäketleden flera, flera gånger... och ja det är lite trafik men det finns plats i väggrenen så det funkar ok.
/Niclas
Jag har cyklat på stäketleden flera, flera gånger... och ja det är lite trafik men det finns plats i väggrenen så det funkar ok.
/Niclas