Quote from Guest on 14 December 2006, 22:30Idag kan man fylla i sin vilopuls och vikt (samt kcal) som en dagsnotering. Vad jag brukar kolla varje vecka är:
- vikt (finns som sagt redan på FunBeat)
- % fett
- % vattenDet vore grymt om man kunde få dessa två sista fälten också, då kunde jag ju anv
Idag kan man fylla i sin vilopuls och vikt (samt kcal) som en dagsnotering. Vad jag brukar kolla varje vecka är:
- vikt (finns som sagt redan på FunBeat)
- % fett
- % vatten
Det vore grymt om man kunde få dessa två sista fälten också, då kunde jag ju anv
Quote from Erik Strandberg on 14 December 2006, 22:40Ett fält för antal höjdmeteri träningsregistreringen tycker jag vore kul också. Då kan man se hur mycket man har klättrat med cykel, fötter eller skidor. 🙂
Kanske kan vara bra med något odefinierat fält också som var och en kan använda precis som dom s
Ett fält för antal höjdmeteri träningsregistreringen tycker jag vore kul också. Då kan man se hur mycket man har klättrat med cykel, fötter eller skidor. 🙂
Kanske kan vara bra med något odefinierat fält också som var och en kan använda precis som dom s
Quote from Funbeat user on 15 December 2006, 08:49Ylva, förstår jag dig rätt att du menar att du vill ha ett fält under "Avancerade parametrar" för höjdmeter när man registrerar nytt träningspass? Det är ju vettigt. 🙂
Det finns ju ett odefinierat fält, det heter Hemlig kommentar. Men du kanske vill at
Ylva, förstår jag dig rätt att du menar att du vill ha ett fält under "Avancerade parametrar" för höjdmeter när man registrerar nytt träningspass? Det är ju vettigt. 🙂
Det finns ju ett odefinierat fält, det heter Hemlig kommentar. Men du kanske vill at
Quote from Peter Eriksson on 13 July 2007, 10:41Väcker liv i dagsnoteringsdiskussionen igen...
Önskemål om fler fält under dagsnoteringar finns här också.
t.ex. Mage, hals, bröst, höfter, midja, bicep, lår, fett%
Och sen skulle det vara otroligt kul om man kunde följa utvecklingen i liknande diagram
Väcker liv i dagsnoteringsdiskussionen igen...
Önskemål om fler fält under dagsnoteringar finns här också.
t.ex. Mage, hals, bröst, höfter, midja, bicep, lår, fett%
Och sen skulle det vara otroligt kul om man kunde följa utvecklingen i liknande diagram
Quote from mårten jansson on 13 July 2007, 12:46Det går att följa dagsnoteringarna i diagrammet under min träning, det är bara att välja dem där nere där du väljer tex tid, sträcka, hastighet o.s.v.
Det går att följa dagsnoteringarna i diagrammet under min träning, det är bara att välja dem där nere där du väljer tex tid, sträcka, hastighet o.s.v.
Quote from Peter Eriksson on 13 July 2007, 12:56Jaa ! Där va det ! Tack för hjälpen !
Jaa ! Där va det ! Tack för hjälpen !