Quote from Guest on 5 January 2010, 18:38Jag skulle vilja skriva in mina mått/vikt etc och se diagram över det. Går det? Jag hittar det inte.
Jag skulle vilja skriva in mina mått/vikt etc och se diagram över det. Går det? Jag hittar det inte.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:48Man kan föra in vikt under "Registrera dagsnotering", sedan kan man kontrollera träning, vikt etc under "Visa i diagram".
Man kan föra in vikt under "Registrera dagsnotering", sedan kan man kontrollera träning, vikt etc under "Visa i diagram".
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:51Du kan även klicka på datumet i kalendern (alltså siffran i vänster hörna på dagens ruta) och kommer då in för att registrera dagsnotering.
Du kan även klicka på datumet i kalendern (alltså siffran i vänster hörna på dagens ruta) och kommer då in för att registrera dagsnotering.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 11:54Det som saknas är ju mått för det man vill mäta, vad det än är. Midjemått, armmått, bröstmått ...
För oss som vill gå ner lite i vikt kanske just vikten inte är så intressant utan vikt =och= midjemått lämnar ju lite mer information! 🙂
Det som saknas är ju mått för det man vill mäta, vad det än är. Midjemått, armmått, bröstmått ...
För oss som vill gå ner lite i vikt kanske just vikten inte är så intressant utan vikt =och= midjemått lämnar ju lite mer information! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 13:44saknar med den fuktion och föra in mått på kroppen,
saknar med den fuktion och föra in mått på kroppen,
Quote from Bjarne Lewin on 13 January 2010, 16:04Om du inte tränar styrketräning så kan du anvädanda de träningstyperna för att föra in mått på alla möjliga kroppsdelar. En minut per centimeter och då kan du också använda dig av diagrammen för att jämföra vecka för vecka. Begränsningen blir då att du ba
Om du inte tränar styrketräning så kan du anvädanda de träningstyperna för att föra in mått på alla möjliga kroppsdelar. En minut per centimeter och då kan du också använda dig av diagrammen för att jämföra vecka för vecka. Begränsningen blir då att du ba
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 18:05Jag saknar också andra dagsnoteringar. Idealt skulle man kunna definiera sina egna. Mått förstås, sömntimmar, osv, ...
Jag saknar också andra dagsnoteringar. Idealt skulle man kunna definiera sina egna. Mått förstås, sömntimmar, osv, ...