Quote from Guest on 19 June 2012, 10:12Jag har ganska mycket rundor sedan tidigare och eftersom de är kopplade till träningspass kan jag inte radera dem. Jag har haft mina rundor offentliga fröut men skulle helst vilja att bara mina vänner alt ingen kan se dem nu. Går det att ändra i efterhand
Jag har ganska mycket rundor sedan tidigare och eftersom de är kopplade till träningspass kan jag inte radera dem. Jag har haft mina rundor offentliga fröut men skulle helst vilja att bara mina vänner alt ingen kan se dem nu. Går det att ändra i efterhand
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:22Ja, det funkar. Du får gå in på rundorna och klicka på editera och sedan har jag för mig det är på den andra fliken som man kan välja vilka man ska visa rundorna för.
Ja, det funkar. Du får gå in på rundorna och klicka på editera och sedan har jag för mig det är på den andra fliken som man kan välja vilka man ska visa rundorna för.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:32Tack för infon!
"Redigera"-fliken hamnar bakom "karta"-knappen i min dator när jag öppnar en runda så jag hade inte sett den tidigare.
Tack för infon!
"Redigera"-fliken hamnar bakom "karta"-knappen i min dator när jag öppnar en runda så jag hade inte sett den tidigare.