Quote from Guest on 25 February 2009, 21:15Hej!
Jag är ny här och undrar om någon kan hjälpa mig med följande:
Går det att lägga till nya träningstyper i listan? Jag tränar både jazzdans och modern dans och skulle vilja se skillnad på dessa i mitt cirkeldiagram. Kan jag ordna det på något sätt?
/C
Hej!
Jag är ny här och undrar om någon kan hjälpa mig med följande:
Går det att lägga till nya träningstyper i listan? Jag tränar både jazzdans och modern dans och skulle vilja se skillnad på dessa i mitt cirkeldiagram. Kan jag ordna det på något sätt?
/C
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 21:25maila Olle - han fixar (H:)
Jag lade till F&S spinning intervall häromdagen. Eller han gjorde, när jag bad honom menar jag *s*
maila Olle - han fixar (H:)
Jag lade till F&S spinning intervall häromdagen. Eller han gjorde, när jag bad honom menar jag *s*
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 21:25Om de inte finns med i listan över olika träningstyper får du be Olle att lägga till dem.
Om de inte finns med i listan över olika träningstyper får du be Olle att lägga till dem.
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2009, 21:45Olle lägger de mest obskyra sporter, som cykelpolo ;~)
Olle lägger de mest obskyra sporter, som cykelpolo ;~)
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:09och blodgivning
och blodgivning
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:12haha ja, DEN är knäpp
haha ja, DEN är knäpp
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:25det var en av dom större galningarna som önskade att den skulle vara med.
det var en av dom större galningarna som önskade att den skulle vara med.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:26+100 kg?
+100 kg?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:26säckträning också?
säckträning också?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 23:12Jag blir alltid svettig när jag städar. Tror inte städning fanns med i listan dock... (Haha nejdå, jag ville inte alls fylla ut min kalender...)
Jag blir alltid svettig när jag städar. Tror inte städning fanns med i listan dock... (Haha nejdå, jag ville inte alls fylla ut min kalender...)