Quote from Guest on 23 July 2006, 11:45Jag har försök titta i gamla inlägg men inte hittat nått så jag förklarar dilemmat och ställer frågan.
Jag skulle vilja registrera en grupp träningskompisar, och vi skulle vilja kunna skriva personliga noteringar om varje träningstillfälle och läsa vara
Jag har försök titta i gamla inlägg men inte hittat nått så jag förklarar dilemmat och ställer frågan.
Jag skulle vilja registrera en grupp träningskompisar, och vi skulle vilja kunna skriva personliga noteringar om varje träningstillfälle och läsa vara
Quote from Funbeat user on 23 July 2006, 11:55Tyvärr går inte det idag. Däremot så kommer väldigt snart möjligheten att välja att visa sin träning bara för de man lagt upp på sin topplista (samt att helt dölja för andra).
Tyvärr går inte det idag. Däremot så kommer väldigt snart möjligheten att välja att visa sin träning bara för de man lagt upp på sin topplista (samt att helt dölja för andra).
Quote from Stella Nelson on 23 July 2006, 18:29Ok.. ja det var ju lite synd.
Det kanske är en jättekrånglig funktion att få till? Annars vore det toppen - för idrottslag som reggar sig.*önskar, önskar, önskar* 🙂
Ok.. ja det var ju lite synd.
Det kanske är en jättekrånglig funktion att få till? Annars vore det toppen - för idrottslag som reggar sig.
*önskar, önskar, önskar* 🙂
Quote from Marléne Lönnqvist on 5 August 2006, 14:09En funktion jag saknar jättemycket jag oxå eftersom vi är några stycken som har en motionsutmaning som rullar på och varje gång jag skall sämmanställa blir det ett himla meckel.
En funktion jag saknar jättemycket jag oxå eftersom vi är några stycken som har en motionsutmaning som rullar på och varje gång jag skall sämmanställa blir det ett himla meckel.