Quote from Guest on 1 June 2015, 09:52Sitter och ser att cdn.socket.io är nere och kan därför inte importera från Garmin Connect. Snälla web-utvecklare - när ni har beroende till tredje part (socket.io eller JQuery som i ert fall), kan ni inte ta och hosta dessa filer själva? Det finns bra lö
Sitter och ser att cdn.socket.io är nere och kan därför inte importera från Garmin Connect. Snälla web-utvecklare - när ni har beroende till tredje part (socket.io eller JQuery som i ert fall), kan ni inte ta och hosta dessa filer själva? Det finns bra lö
Quote from Funbeat user on 1 June 2015, 10:02Tack.
Jag hade inte koll på att det kunde vara skakigt med externa välrenomerade cdn:er. Det är nog bäst att vi plockar hem dessa som du föreslår. Jag försvarar mig med att jag mest sysslar med backend =)Du vet väl att du kan helautomatisera importen nä
Tack.
Jag hade inte koll på att det kunde vara skakigt med externa välrenomerade cdn:er. Det är nog bäst att vi plockar hem dessa som du föreslår. Jag försvarar mig med att jag mest sysslar med backend =)
Du vet väl att du kan helautomatisera importen nä
Quote from Funbeat user on 1 June 2015, 17:22Externa CDN:er i all ära... Man får ju tyvärr det man betalar för. Efter en del strul i mina egna projekt med tredjepart (cdn.jquery.com och Sencha) tog jag hem lokala kopior som jag sedan kör via AWS CloudFront. På så sätt så slipper man överraskande upp
Externa CDN:er i all ära... Man får ju tyvärr det man betalar för. Efter en del strul i mina egna projekt med tredjepart (cdn.jquery.com och Sencha) tog jag hem lokala kopior som jag sedan kör via AWS CloudFront. På så sätt så slipper man överraskande upp