Quote from Guest on 17 March 2012, 18:51Vet någon om det går att i sin kalender filtrera/söka träning med en viss utrustning (som man förstås registrerat)?
Eller finns det något annat sätt att enkelt se den utrustning man registrerat för passen över en viss period?
Vet någon om det går att i sin kalender filtrera/söka träning med en viss utrustning (som man förstås registrerat)?
Eller finns det något annat sätt att enkelt se den utrustning man registrerat för passen över en viss period?
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2012, 19:01Nä, men man skulle vilja...
Nä, men man skulle vilja...
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:07Det skulle man verkligen vilja.
Det skulle man verkligen vilja.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 20:36Då är jag inte ensam om att sakna den funktionen, alltså?
Det skulle vara kul att kunna "följa" de pass jag t.ex. använt en viss sko på.
Då är jag inte ensam om att sakna den funktionen, alltså?
Det skulle vara kul att kunna "följa" de pass jag t.ex. använt en viss sko på.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 21:53(t+)
(t+)
Quote from Bjarne Lewin on 19 March 2012, 17:41(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 08:03Vågar man besvära Olle, tro? Han gör så mycket och jag vill inte vara "girig" och bara kräva saker.
Vågar man besvära Olle, tro? Han gör så mycket och jag vill inte vara "girig" och bara kräva saker.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 08:40Det tycker jag! Formulera ett artigt och trevligt mail, så ska nog Olle överleva ett mail till tror jag (?)... 🙂
Det tycker jag! Formulera ett artigt och trevligt mail, så ska nog Olle överleva ett mail till tror jag (?)... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 10:02Som utvecklare av en produkt vill man med all säkerhet veta vad kunden tycker och skulle vilja ha. Allt annat vore ju underligt. Utan kundens input har man ju ingen framtid 🙂
Sen kan man ju som ovanstående skriver välja att formulera sig på ett snyggt
Som utvecklare av en produkt vill man med all säkerhet veta vad kunden tycker och skulle vilja ha. Allt annat vore ju underligt. Utan kundens input har man ju ingen framtid 🙂
Sen kan man ju som ovanstående skriver välja att formulera sig på ett snyggt
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 10:51Ja, i så fall ska jag absolut vinnlägga mig om att formulera mig trevligt och uppskattande! FB är ju en stor tillgång, som vi är många som uppskattar, så gnäll är dumt, tycker jag.
Ja, i så fall ska jag absolut vinnlägga mig om att formulera mig trevligt och uppskattande! FB är ju en stor tillgång, som vi är många som uppskattar, så gnäll är dumt, tycker jag.