Quote from Guest on 5 July 2009, 22:43Kanallöpet under Älmstanatta. Bana på 4,2 km genom Älmsta.
Anmälan mellan 14:00-15:45 vid scenen.Start och målgång vid Älmstabron.
Start 16:00
För mer info kontakta Joakim Sköld 0176-504 82
Kanallöpet under Älmstanatta. Bana på 4,2 km genom Älmsta.
Anmälan mellan 14:00-15:45 vid scenen.
Start och målgång vid Älmstabron.
Start 16:00
För mer info kontakta Joakim Sköld 0176-504 82
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:53http://www.vaddobygden.se//web/5?nid=161
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 18:01Detta kanske vore nåt för mig. Mina föräldrar har ju landstället i Grisslehamn och så kommer jag ju vara i Sverige just då också.
Detta kanske vore nåt för mig. Mina föräldrar har ju landstället i Grisslehamn och så kommer jag ju vara i Sverige just då också.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 17:33Det kan nog vara ett lagom uppvärmningslopp inför Midnattsloppet.
För en annan är det nog tyvärr lite för kort.Lycka till!
Det kan nog vara ett lagom uppvärmningslopp inför Midnattsloppet.
För en annan är det nog tyvärr lite för kort.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 17:36Vadå för kort, det kan väl vara kul ändå? 🙂
Jag tycker också det var lite kort med 4,3 km, men tycker det ska bli kul ändå eftersom det är just i Älmsta. Annars brukar inte Älmsta natta vara min favvo, för mycket krimskrams och fulla människor. Men nu
Vadå för kort, det kan väl vara kul ändå? 🙂
Jag tycker också det var lite kort med 4,3 km, men tycker det ska bli kul ändå eftersom det är just i Älmsta. Annars brukar inte Älmsta natta vara min favvo, för mycket krimskrams och fulla människor. Men nu
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 22:23Ja det har du väl rätt i.......ett lopp kan kanske bara vara för långt?
Vem vet det kanske blir en start för en annan också.
Ja det har du väl rätt i.......ett lopp kan kanske bara vara för långt?
Vem vet det kanske blir en start för en annan också.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 22:27Du kan väl se det som uppvärmning annars. 😉
Du kan väl se det som uppvärmning annars. 😉