Quote from Guest on 19 May 2009, 07:45http://www.karlskronack.com/tavlingar/karlskronaloppet.htm
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 07:55Varför visste jag inte om det här innan? Då hade jag ju kunnat köra i de gamla hemtrakterna som uppvärmning inför Gran Fondot i Eslöv.
Finns bara en sak att säga: "Sautan!"
Varför visste jag inte om det här innan? Då hade jag ju kunnat köra i de gamla hemtrakterna som uppvärmning inför Gran Fondot i Eslöv.
Finns bara en sak att säga: "Sautan!"
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:48i gautan...
Är sugen på att rejsa lite, men nu är det återhämtning som gäller innan Sthlm Marathon...
i gautan...
Är sugen på att rejsa lite, men nu är det återhämtning som gäller innan Sthlm Marathon...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:52Jepp - ett riktigt trevligt och backigt lopp (ca 1000 höjdmeter) med gemensam start.
Karlskronaloppet kolliderar dessvärre i år med den mer natursköna men betydligt flackare Växjötrampen (upp till 13 mil). Trist, för båda är värda att köra. Blir ett svår
Jepp - ett riktigt trevligt och backigt lopp (ca 1000 höjdmeter) med gemensam start.
Karlskronaloppet kolliderar dessvärre i år med den mer natursköna men betydligt flackare Växjötrampen (upp till 13 mil). Trist, för båda är värda att köra. Blir ett svår
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:41Nå, blir det några war-stories eller? Hur var loppet? Hoppas att ni hade bättre väder än CCGF i Eslöv (sämre är iofs nästan omöjligt att föreställa sig).
Nå, blir det några war-stories eller? Hur var loppet? Hoppas att ni hade bättre väder än CCGF i Eslöv (sämre är iofs nästan omöjligt att föreställa sig).
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:10Kanonväder som fixade årets cykelbränna. Masstarten och den inledande farten brände energi, och jag bestämde mig för att ta det lugnt så det blev halva loppet solo. Skulle tro att en elak förkylning som just klarats av påverkade insatsen. Så det fick bli
Kanonväder som fixade årets cykelbränna. Masstarten och den inledande farten brände energi, och jag bestämde mig för att ta det lugnt så det blev halva loppet solo. Skulle tro att en elak förkylning som just klarats av påverkade insatsen. Så det fick bli