Quote from Guest on 8 September 2008, 14:04"Svag till måttlig kupering.
10 km-banan går från starten vid Motionscentralen via Risbergska skolan, Hästhagen, Jägarbacken, Fallen, Herrgården och avslutas på elljusspåret. Mestadels breda stigar, med inslag av asfaltslöpning.
De kortare banorna går enb
"Svag till måttlig kupering.
10 km-banan går från starten vid Motionscentralen via Risbergska skolan, Hästhagen, Jägarbacken, Fallen, Herrgården och avslutas på elljusspåret. Mestadels breda stigar, med inslag av asfaltslöpning.
De kortare banorna går enb
Quote from Magnus Gelang on 8 September 2008, 14:14Jag ville flagga denna "diskussion", men man kan visst bara flagga om nån svarat på tävlings-faktan. Olle går det att ordna så man kan flagga även såna här inlägg utan att nån ska ha behövt svara?
Jag ville flagga denna "diskussion", men man kan visst bara flagga om nån svarat på tävlings-faktan. Olle går det att ordna så man kan flagga även såna här inlägg utan att nån ska ha behövt svara?
Quote from Jan Lundquist on 8 September 2008, 14:54Varför flagga? Lägg den i din kalender så ligger den ju där som en påminnelse!
Varför flagga? Lägg den i din kalender så ligger den ju där som en påminnelse!
Quote from Magnus Gelang on 8 September 2008, 15:00Hehe, ja så kan man ju göra,,,,men jag har ju inte riktigt bestämt mig om jag ska göra det där loppet eller inte. Jag kollade lite på hemsidan och jag hittade ingen maxtid för 10 km. Jag väljer gärna 10 km, men eftersom jag inte springer utan går så bruka
Hehe, ja så kan man ju göra,,,,men jag har ju inte riktigt bestämt mig om jag ska göra det där loppet eller inte. Jag kollade lite på hemsidan och jag hittade ingen maxtid för 10 km. Jag väljer gärna 10 km, men eftersom jag inte springer utan går så bruka
Quote from Jan Lundquist on 8 September 2008, 16:53När jag lägger in tävlingar som jag inte är säker på sätter jag ett frågetecken först så ser jag det tydligt i listan!
När jag lägger in tävlingar som jag inte är säker på sätter jag ett frågetecken först så ser jag det tydligt i listan!
Quote from Magnus Gelang on 8 September 2008, 21:35Frågetecken först? Hur menar du då?
Frågetecken först? Hur menar du då?
Quote from Lotta Lindström on 8 September 2008, 23:04I kommentaren för passet, där tävlingsnamnet står, kan du själv skriva dit ett frågetecken.
Tack för tipset förresten Stina, har gjort så nu jag också (t+)
I kommentaren för passet, där tävlingsnamnet står, kan du själv skriva dit ett frågetecken.
Tack för tipset förresten Stina, har gjort så nu jag också (t+)
Quote from Magnus Gelang on 9 September 2008, 11:25Tack för förklaring, nu har jag gjort så så får jag fundera lite om jag vill betala för det där eller inte 🙂
Tack för förklaring, nu har jag gjort så så får jag fundera lite om jag vill betala för det där eller inte 🙂