Quote from Guest on 16 April 2013, 20:06IF Göta Karlstad presenterar nu fjärde upplagan av Karlstad 6-timmars utomhus! Det gäller att springa eller gå så långt du kan under sex timmar. I ett lopp som detta går alla i mål samtidigt vilket är helt unikt!
Efter att vi arrangerat loppet vid borgmä
IF Göta Karlstad presenterar nu fjärde upplagan av Karlstad 6-timmars utomhus! Det gäller att springa eller gå så långt du kan under sex timmar. I ett lopp som detta går alla i mål samtidigt vilket är helt unikt!
Efter att vi arrangerat loppet vid borgmä
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 20:16Citat: Arrangören förbehåller sig rätten att sätta ”lapp på luckan” vid alltför många anmälningar, ”först till kvarn” gäller alltså! Detta görs för att deltagarna skall få en riktigt bra löparupplevelse och hög servicenivå.
Slut citat.Men hur många det
Citat: Arrangören förbehåller sig rätten att sätta ”lapp på luckan” vid alltför många anmälningar, ”först till kvarn” gäller alltså! Detta görs för att deltagarna skall få en riktigt bra löparupplevelse och hög servicenivå.
Slut citat.
Men hur många det
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 14:28Lite sugen blir jag allt...
Lite sugen blir jag allt...
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 14:56Måste ju se till att ha något efter Stockholm Ultra också 🙂
Måste ju se till att ha något efter Stockholm Ultra också 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 14:58Jo men jag är ju redan anmäld till Borås i november.. kanske lite tajt med två 6 timmars i rad..
Jo men jag är ju redan anmäld till Borås i november.. kanske lite tajt med två 6 timmars i rad..
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 15:045 okt och 9 nov går de va? Med 4 veckor emellan tror jag absolut att du hinner ladda om 🙂
5 okt och 9 nov går de va? Med 4 veckor emellan tror jag absolut att du hinner ladda om 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 15:05Hehe jo det kanske jag hinner, men jag kommer ju inte hinna så mycket annat 🙂
Jag ska fnula lite till på det, kanske kan vara kul.
Hehe jo det kanske jag hinner, men jag kommer ju inte hinna så mycket annat 🙂
Jag ska fnula lite till på det, kanske kan vara kul.
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 15:23Ja, det var ju det där med tid också, den ska man ju ha 🙂
Ja, det var ju det där med tid också, den ska man ju ha 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 12:05Nu då. Nu ska jag över 60 Km!!
Vill inte gärna ha en 6e 6h strax under 6 mil. 🙂Kan bli spännande att springa på IP den här gången. IF Göta är bra på att arrangera lopp och allt runt omkring.
Nu då. Nu ska jag över 60 Km!!
Vill inte gärna ha en 6e 6h strax under 6 mil. 🙂
Kan bli spännande att springa på IP den här gången. IF Göta är bra på att arrangera lopp och allt runt omkring.
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 12:12Jag drömmer lite om 5 mil på 6 timmar, det vore smutt. 🙂
Jag drömmer lite om 5 mil på 6 timmar, det vore smutt. 🙂