Quote from Guest on 12 August 2012, 16:14Den ultimata löputmaningen, Karlstad 6-timmars lördagen den 1 september.
Starten går kl 10:00 och sedan springer man så långt som möjligt under 6-timmar. Alla kan vara med efter de egna ambitionerna.
Den vackra flacka kilometerlånga banan löper längst K
Den ultimata löputmaningen, Karlstad 6-timmars lördagen den 1 september.
Starten går kl 10:00 och sedan springer man så långt som möjligt under 6-timmar. Alla kan vara med efter de egna ambitionerna.
Den vackra flacka kilometerlånga banan löper längst K
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 16:24IF Götas 6h inomhus är självskriven i min kalender sedan många år tillbaka. Underbart att kunna springa i Våxnäshallen mitt i vintern.
Ska bli spännande att nu testa vad jag kan göra på en 1000 meter lång bana utomhus.
Skönt att banan ligger så nära hotel
IF Götas 6h inomhus är självskriven i min kalender sedan många år tillbaka. Underbart att kunna springa i Våxnäshallen mitt i vintern.
Ska bli spännande att nu testa vad jag kan göra på en 1000 meter lång bana utomhus.
Skönt att banan ligger så nära hotel
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:57Lycka till Peter.
Har inte sprungit, men varit med och arrangerat. Gillar banan skarpt. Den är öppen men samtidigt inte för öppen så att det blåser. Den är platt och underlaget är bra för det är sånt här packat grus delvis och asfalt delvis och därmed var
Lycka till Peter.
Har inte sprungit, men varit med och arrangerat. Gillar banan skarpt. Den är öppen men samtidigt inte för öppen så att det blåser. Den är platt och underlaget är bra för det är sånt här packat grus delvis och asfalt delvis och därmed var